رئیس شرکت گاز ناحیه کهگیلویه، مطالبات وصول نشده گاز این ناحیه را 47 میلیارد ریال براورد و تصریح کرد: از این مبلغ 17 میلیارد ریال بدهی سی ان جی‌های دهدشت و چرام است.
کد خبر: ۸۷۰۷۹۷۰
|
۱۹ تير ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۷

شعبان صادقی درگفتگو با بسیج از بدهی 17 میلیارد ریالی سی‌ان‌جی‌های دو شهرستان کهگیلویه و چرام به شرکت گاز ناحیه خبر داد و اظهار داشت: از این مبلغ 11 میلیارد ریال مربوط به بدهی سی ان‌جی دهدشت است.

رئیس شرکت گاز ناحیه کهگیلویه تصریح کرد: این شرکت در بخش صنعتی چهار میلیارد ریال در دهدشت، چرام، لنده، سوق و لیکک مطالبات دارد.

وی میزان مطالبات صنعتی دهدشت را دو میلیارد و 691 میلیون ریال و در شهرستان لنده را 219 میلیون ریال برآورد کرد.

صادقی با بیان اینکه ادارات این شهرستان‌ها سه میلیارد ریال بدهی گاز دارند  مطالبات گاز در بخش اداری را به تفکیک دو میلیارد ریال در مجموعه اداری دهدشت، 320 میلیون ریال در چرام،136 میلیون ریال مربوط به ادارات سوق، 322 میلیون ریال در لنده و لیکک 290 میلیون ریال عنوان کرد.

این مسؤول افزود:شرکت گاز ناحیه در بخش آموزش نیز دو میلیارد ریال مطالبه دارد که یک میلیارد و 542 میلیون ریال مربوط به مجموعه آموزش دهدشت است.

صادقی میزان مطالبات خانگی گاز را 21 میلیارد ریال دانست و گفت:مطالبات خانگی دهدشت 12 میلیارد ریال،چرام چهار میلیارد ریال،سوق یک میلیارد ریال، لنده یک میلیارد و 520 میلیون ریال و لیکک دو میلیارد ریال است.

به گفته صادقی شرکت گاز ناحیه کهگیلویه در مجموع 30 میلیارد ریال در بخش خانگی،صنعتی،آموزش و اداری و 17 میلیارد ریال از سی ان‌جی‌ها مطالبات وصول نشده دارد.

وی وصول مطالبات را یک اصل مهم در شرکت گاز ناحیه خواند و با بیان اینکه این ناحیه در وصول مطالبات نسبت به سایر نواحی استان مقام برتر را دارد گفت:وصول مطالبات گاز با جدیت پیگیری خواهد شد.

صادقی ضمن تشکر از مشترکانی که قبوض خود را به موقع پرداخت می‌کنند بیان کرد:وصول به موقع قبوض گاز استمرار و بهبود خدمات‌رسانی در بخش گازرسانی را در پی داشته و در این زمینه همیاری و مشارکت مردم بسیار اهمیت دارد.

ارسال نظرات