مسؤول رفاه معلم آموزش و پرورش بویراحمد از اسکان بیش از یک‌هزار و 200 خانواده فرهنگی در موج اول سفرهای تابستانی به یاسوج خبر داد.
کد خبر: ۸۷۰۷۹۶۱
|
۱۹ تير ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۴

سید علی‌عسکر تیموری در گفتگو با بسیج اظهار کرد: شهر یاسوج یکی از خوش آب و هواترین مناطق در جنوب و جنوب‌غرب کشور است که سالانه تعداد زیادی مسافر به خصوص در فصل تابستان وارد این شهر می‌شوند.

مسؤول تعاون و رفاه آموزش‌ و پرورش شهرستان بویراحمد گفت: با راه‌اندازی ستاد اسکان آموزش و پرورش در سال‌های اخیر فرهنگیانی که قصد سفر و گردش را داشته‌اند از مزایای اسکان در مدارس و کلاس‌های درس برخوردار شده‌اند.

این مسؤول گفت: سعی ما و همه همکاران و به خصوص مدیریت آموزش و پرورش در دوره کنونی بر این است که علاوه بر اسکان فرهنگیان بتوانیم خدمات با کیفیتی که مطابق با رضایت خاطر آن‌ها باشد ارائه کنیم.

وی از امتیازبندی کلاس‌های درس برای حضور مهمانان تابستانی خبر داد و گفت: کلاس‌ها بر اساس امکاناتی که دارند در چهار گروه قرار گرفته‌اند و بنا به درخواست فرهنگیان کلاس‌ها برای اسکان به آن‌ها واگذار می‌شود.

مسؤول رفاه معلم آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد افزود: آماده‌سازی تعداد 400 کلاس درس را در سطح این شهرستان برای اسکان مسافران داشته‌ایم و تعداد 60 نفر به عنوان عوامل اجرایی ما را در راه اسکان مسافران یاری می‌کنند.

وی مکان ستاد اسکان آموزش و پرورش را در آموزش و پرورش شهرستان واقع در بلوار ارم و همچنین مدرسه زینبیه جنب دادگستری ذکر کرد و گفت: این ستاد در دو شیفت صبح و عصر کار خود را انجام می‌دهد که در صبح از ساعت 8 تا دو بعداز ظهر در محل اداره شهرستان و در شیفت عصر از 14 تا 22 شب در محل مدرسه زینبیه خواهد بود.

تیموری به موج اول مسافرت‌های تابستانی اشاره کرد و گفت: در موج اول افزون بر یک‌هزار و 200 خانواده که شامل نزدیک به 8 هزار نفر مسافر بودند را در مدارس و کلاس‌های درس این شهرستان اسکان دادیم.

ارسال نظرات