خبرهای داغ:
مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد قم خبر داد؛
مسؤول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد قم گفت: همزمان با هفته حجاب و عفاف در 35 کانون فرهنگی هنری مساجد استان قم نمایشگاه‌هایی با محوریت حجاب و عفاف برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۸۷۰۷۹۲۵
|
۱۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، حجت‌الاسلام والمسلمین سعید روحانی با تبریک فرا رسیدن هفته حجاب و عفاف اظهار کرد: دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد با امضای 106 تفاهم‌نامه با کانون‌های فرهنگی هنری مساجد سراسر استان قم، قصد انجام مجموعه برنامه‌های فرهنگی گسترده در زمینه حجاب و عفاف دارد.

مسؤول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد قم، برگزاری جلسات «پرسمان حجاب و عفاف» در بیش از 50 کانون فرهنگی هنری مساجد استان قم را یکی از برنامه‌های مشترک دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قم با کانون‌های فرهنگی هنری سراسر این استان در هفته حجاب و عفاف اعلام کرد و گفت: این جلسات با حضور مربیان کارآزموده جامعة‌الزهرا و سازمان تبلیغات اسلامی استان قم به صورت دو سویه برگزار خواهد شد.

وی اجرای طرح «گل‌پوش» را یکی دیگر از برنامه‌های کانون‌های فرهنگی هنری مساجد قم در هفته حجاب دانست و افزود: این طرح با محوریت حجاب و عفاف به صورت کارگاه‌های آموزشی ویژه دختران 9 تا 13 سال به گونه‌ای برگزار خواهد شد که دختران در پایان دوره این طرح، با خواست و تصمیم خود حجاب را انتخاب کرده و رعایت کامل آن را برمی‌گزینند.

حجت‌الاسلام روحانی در ادامه از برگزاری نمایشگاه‌های حجاب و عفاف در 35 کانون فرهنگی هنری مساجد استان قم در هفته حجاب و عفاف خبر داد و عنوان کرد: با توجه به شبهاتی که توسط معاندین پیرامون حجاب و عفاف طراحی و منتشر می‌شود، در کنار این نمایشگاه‌ها همواره مربیان و متخصصان دینی آگاه به مسأله حجاب و عفاف حضور می‌یابند تا به سؤالات و شبهات بازدیدکنندگان پیرامون حجاب و عفاف پاسخ دهند.

مسؤول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد قم با اشاره به همکاری این دبیرخانه با مرکز مطالعات زنان گفت: بر اساس همکاری با مرکز مطالعات زنان و با دعوت از کارشناسان تخصصی حوزه زن و خانواده، طرحی با عنوان «درس گفته‌ها» به صورت رایگان در کانون‌های فرهنگی هنری مساجد منطقه چهار قم، با محوریت خانواده اجرا خواهد شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها