خبرهای داغ:
نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه برخوردهای مقطعی با این گونه زیاده‌خواهی‌ها و زیاده‌خوری‌ها کارساز نیست، گفت: موضوع پرداخت حقوق های نجومی باید ریشه‌یابی شود.
کد خبر: ۸۷۰۷۸۹۶
|
۱۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از تویسرکان، محمدمهدی مفتح با اشاره به حقوق های نجومی برخی مدیران و گلایه‌مندی از این اوضاع اظهار داشت : بی تردید این گونه موارد مردم را نسبت به نظام بی اعتماد می کند و ضروری است تا مراجع قانونی ذی صلاح با عنایت به فرموده مقام معظم رهبری برخورد قاطعانه ای با چنین ساز و کارهایی داشته باشند.

وی به بیکاری بسیاری از جوانان کشورمان و احساس شرمندگی که رهبر معظم انقلاب درباره این موضوع در یک سخنرانی هم اشاره کرد و افزود: در حالی که بسیاری از مردم برای یک وام و تسهیلات با مبلغ پایین به هر دری می زنند و سختی های بسیار می‌کشند، مشاهده این گونه حقوق های نجومی به هیچ عنوان توجیه پذیر نیست.

نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه برخوردهای مقطعی با این گونه زیاده خواهی‌ها و زیاده‌خوری‌ها کارساز نیست، اظهار کرد: موضوع پرداخت حقوق های نجومی باید ریشه یابی شود و اگر خلاء قانونی در برخورد با این گونه موارد وجود دارد در مجلس تصویب شود.

مفتح تصریح کرد: در برخورد با این گونه مسائل باید بررسی موشکافانه ای انجام شود تا اگر لازم بود قوانینی برای کاهش اختیارات یک مسئول در راستای جلوگیری از زیاده خواهی و زیاده طلبی های او اعمال شود.

وی با تأکید بر اینکه باید هر گونه خلاء قانونی و منافذ ایجاد چنین مواردی بسته شود، گفت: با آسیب‌شناسی زمینه های ایجاد این گونه و موارد و تصویب قوانین لازم و ضروری، جلوی سوء استفاده گران از بیت‌المال بسته می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات