فرمانده سپاه ناحیه امام رضا(ع) شهرستان فردیس از برگزاری تجمع بزرگ زینبیون در ۲۱ تیر ماه جاری در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۸۷۰۷۸۷۹
|
۱۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج؛محمد زارعی، فرمانده سپاه ناحیه امام رضا(ع) شهرستان فردیس  در گفت و گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از البرز، اظهارکرد: به مناسبت روز عفاف و حجاب ۲۱ تیرماه جاری با حضور بانوان فرهیخته و فعالان در عرصه فرهنگی عفاف و حجاب تجمع بزرگ زینبیون از فلکه دوم به سمت فلکه چهارم درکنار مزار شهدای گمنام شهرستان فردیس برگزار می‌شود.
وی افزود: برگزاری سخنرانی، برپایی نمایشگاه، برنامه هنری، قرائت بیانیه و امضا تومار در انتهای مراسم از جمله برنامه‌های تجمع زینبیون در فردیس است.
این مسئول بیان کرد: با توجه به هجمه سنگین توطئه‌های دشمن و تلاش آنان در جهت تخریب مقام و جایگاه زن در جامعه ، این تجمع باهدف ترویج وتکریم ' عفاف وحجاب ' برپا می‌شود.
فرمانده سپاه ناحیه امام رضا(ع) شهرستان فردیس گفت: حضرت زینب (س) بارزترین نمونه و الگو برای زنان جوامع اسلامی است و بانوان می‌توانند با تأسی ازاین بزرگوار توطئه دشمنان راخنثی کنند.
زارعی ابرازکرد: برنامه‌های عفاف و حجاب در امنیت اجتماعی در بین آحاد مردم می‌تواند تاثیر بیشتری داشته باشد.
وی با اشاره به موضوع فرهنگ عفاف و حجاب برنامه‌های میان مدت سپاه گفت: قرار است که چهره شهر فردیس از نظر شکلی و محتوایی به یک شهر مذهبی و فاطمی تبدیل شود.
این مسئول بیان کرد: در زمان حاضر در عرصه ورزشی سپاه ناحیه امام رضا(ع) دارای پنج سوله ورزشی است که از این تعداد دو سوله صالحین و سه سوله ۹ دی که سرانه ورزشی شهرستان فردیس را در حد قابل چشمگیری افزایش داده است.
وی افزود: بعد از عید سعید فطر یک سوله جدیدی با نام شهید والا مقام مهدی عسگری از شهدای مدافع حرم در فردیس افتتاح می‌شود.
زارعی گفت: در حوزه کارآفرینی و تحقق اقتصاد مقاومتی یک قرارگاه اقتصاد مقاومتی در شهرستان فردیس راه اندازی شده که این قرارگاه با صدها نفر و با ظرفیت‌هایی که در فردیس وجود دارد در این بخش فعالیت می‌کند.
وی در ادامه افزود: درکنار حوزه کار آفرینی و اقتصاد مقاومتی وام‌های خوداشتغالی برای واجدین شرایط که با مشکلات شغلی مواجه هستند تسهیلات در اختیار آن‌ها قرار می‌گیرد.
این مسئول در خصوص مشاغل خانگی و بنگاه‌های زود بازده گفت: بسیج سازندگی سپاه وام‌های خوداشتغالی را در اختیار علاقمندان و دارای واجد شرایط قرار می‌دهد که در سال گذشته برای بیش از ۱۵۰ نفر از افراد علاقمند و بسیجیان فعال تسهیلاتی را برای اشتغالزایی فراهم کردیم.
زارعی در مورد غنی‌سازی اوقات فراغت نوجوانان و جوانان در شهرستان فردیس گفت: سپاه امام رضا(ع) فردیس برای غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان برنامه‌ریزی گسترده‌ای را در سطح شهرستان در قالب طرح نشاط و تعالی در کلیه پایگاه‌های بسیج و بیش از ۱۱۰ نقطه آماده ارائه خدمات به دختران و پسران است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها