مسئول بسیج دانش‌آموزی البرز

طرح آموزشی ولایت برای دانش‌آموزان البرزی برگزار می‌شود

مسئول بسیج دانش‌آموزی استان البرز از برگزاری طرح آموزشی ولایت برای ۵۰۰ نفر از دانش‌آموزان البرزی به مدت ۱۲ روز در این استان خبر داد.
کد خبر: ۸۷۰۷۸۷۵
|
۱۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۱
 به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج؛ یدالله لک در گفت‌وگو با تسنیم در کرج، با اشاره به برگزاری برنامه‌های مختلف برای دانش آموزان ، اظهار داشت: این طرح از 3 مرداد ماه سال جاری به مدت 12 روز برای دانش‌آموزان استان البرز برگزار می‌شود.

رئیس بسیج دانش‌آموزی استان البرز با بیان اینکه از 3 مرداد به مدت 6 روز خواهران نیز در این طرح شرکت می‌کنند، افزود:  در 6 روز بعد برادران برای شرکت در این برنامه حاضر می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه این برنامه برای دانش‌آموزان در مقطع دبیرستان برگزار می‌شود، گفت: در این دوره که در اردوگاه شهید رجایی کرج برگزار می‌شود فقط فرمانده‌های بسیج دانش‌آموزی در مدارس شرکت می‌کنند.

لک با بیان اینکه 500 نفر از کل استان البرز در این اردو شرکت می‌کنند، افزود: شهرستان‌ها به صورت مستقل در طی 2 روز این برنامه را برای فرماندهان شورای بسیج مدارس در خود شهرستان برگزار می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه سقف این برنامه 2400 نفر است، گفت: در طرح ولایت علاوه بر برنامه‌های ورزشی و فرهنگی، دوره‌های تخصصی در زمینه آموزش‌های مدیریتی و راه‌بری با حضور اساتید برجسته برگزار می‌شود.

لک با بیان اینکه دوره‌های بصیرتی برای ورود به موضوعات روز مانند فضای مجازی در دستور این طرح است، افزود: در مورد فضای  سیاسی دنیا در زمینه نقش استکبار، آمریکا و اروپا در ساختار سیاسی فرهنگی دنیا برای روشن‌گری دانش‌آموزان بحث‌هایی برگزار می‌شود.

رئیس بسیج دانش‌آموزی استان البرز گفت: یکی از کارگاه‌هایی که در دستور کار بسیج دانش‌آموزی قرار دارد برگزاری کارگاه خبرنگاری برای دانش‌آموزان است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها