لیدر و رئیس کانون هواداران باشگاه پرسپولیس به جمع مدافعین حرم پیوست.
کد خبر: ۸۷۰۷۸۴۱
|
۱۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۵
به گزارش خبرگزاری بسیج، عباس اسماعیل بیگی خرداد ماه گذشته به همراه جمعی از طرفداران پرسپولیس راهی سوریه شد تا به جمع مدافعان حرم ملحق شود.

گفته می شود داعش برای اسیر کردن عباس اسماعیل بیگی جایزه تعیین کرده است.

اسماعیل بیگی  همجنین از اعضای گروه قرار شهدا است. قرار شهدا توسط تعدادی از جوانان و نوجوانان بطور کاملا خودجوش و مستقل هر هفته روزهای پنجشنبه بمنظور زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در چند نقطه از تهران وشهرستان پردیس برگزار می شود.

بعد از برپایی چند قرار شهدا در محله های مختلف تهران، گروه قرار شهدا در شهرستان پردیس نیز شکل گرفت و بنا است در آینده نزدیک قرار شهدای شهرستان جاجرود با کمک اهالی این شهرستان آغاز به کار کند.

حالا از طرح ساده "قرار شهدا” با آن ایده اولیه پخش نذری به یاد یکی از شهدای محله؛ قرار جانبازان مدافع حرم، کمک به نیازمندان، قرار شهدا در کلیسا، سلفی با تابلوی اسامی شهدا و… نیز برگزار شد. همان جوانان محله امروز قصد دارند تا طرحشان را مثل دیگر طرح های خودجوش فرهنگی که روزی به وسیله ذهن های خلاق دیگر جوانان کشور بنا نهاده شده در محله و شهرهای دیگر عملی کنند آرزوی دوری نیست شاید تا چندسال دیگر "قرار شهدا” به وسعت یک کشور برسد کشوری که جای جای آن به نام شهدا و به خون پاک آنان متبرک شده است.
 
منبع: جامع آزادگان
ارسال نظرات