مسئول بسیج مهندسین سپاه روح‌الله خبر داد: همایش "زن موفق از دیدگاه اسلام" به همت بسیج مهندسین صنعت سپاه روح‌الله با حضور حجت الاسلام والمسلمین دکتر رفیعی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۷۰۷۷۳۴
|
۱۹ تير ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۳

مهندس مهدی لطیفی در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج استان مرکزی، از برگزاری همایش "عفاف و حجاب" خبر داد و گفت: از آنجا که نزدیک به 30 درصد اعضا بسیج مهندسین صنعت سپاه روح‌الله از خواهران بسیجی هستند بر آن شدیم تا در هفته "عفاف و حجاب" همایشی را با موضوع "زن موفق از دیدگاه اسلام" با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر رفیعی از اساتید حوزه و دانشگاه برگزار کنیم.

وی روز ملی عفاف و حجاب را فرصتی مغتنم برای تبیین این مسئله دانست و افزود: هفته عفاف و حجاب فرصتی مغتنم برای تبیین و بازاندیشی درباره اهمیت، جایگاه و گوهر وجودی زنان و دختران و بررسی ابعاد، زوایا و محسنات حجاب برتر و عفت عمومی است.

مسئول بسیج مهندسین صنعت سپاه روح‌الله تصریح کرد: عفاف و حجاب از ضروریات دین مبین اسلام و از اوامر صریح حضرت پروردگار در قرآن کریم است که در آیات کلام وحی به طور صریح همگان را بر رعایت مترقی عفاف و حجاب دعوت کرده است.

لطیفی تاکید کرد: حجاب برای زن ممنوعیت نیست که مصونیت است بنابراین همایش "زن موفق از دیدگاه اسلام" روز چهارشنبه ساعت 17 تا 19 در کانون بسیج جوانان کلانشهر اراک در راستای شناساندن عمق و محتوای حجاب و عفاف و پیشگیری از نفوذ فرهنگ مبتذل غرب برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات