امام جمعه شهرستان طارم:

دشمنان اسلام در فکر ضربه زدن به مقدسات اسلام هستند

دشمنان اسلام در فکر ضربه زدن به مقدسات اسلام هستند آنها می گویند اگر چادر و حجاب را پایین بیاوریم پرچم هم پایین آورده می شود.
کد خبر: ۸۷۰۷۷۲۶
|
۱۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۱
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، امام جمعه شهرستان طارم در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان طارم با اشاره به مناسبت های هفته سالروز کودتای نقاب را گرامیداشت و گفت:: این کودتاه در سال ۱۳۵۹ با پشتیبانی و حمایت آمریکا انجام شد که با یاری خدا و آگاهی نیروهای اطلاعاتی سپاه خنثی شد این هم جزء خیانت های آشکار آمریکا در حق ملت ایران محسوب می شود.

حجت الإسلام محمد صادقی پور افزود: دشمنان اسلام در فکر ضربه زدن به مقدسات اسلام هستند آنها می گویند اگر چادر و حجاب را پایین بیاوریم پرچم هم پایین آورده می شود بنابراین در تلاشند با کشف حجاب حرمت اسلام را از بین ببرند.

وی با اشاره به واقعه کشف حجاب در ۲۱ تیرماه سال ۱۳۱۴، اظهار داشت: در این زمان مردم در اعتراض به کشف حجاب در مسجد گوهر شاد به این مسأله اعتراض کردند که رضاشاه پهلوی در این توطئه به قزاق ها دستور داد تا ۵۰۰ هزار نفر را در این مسجد قتل و عام کردند و این قربانیان به نام شهدای حجاب نامگذاری شدند .

صادقی پور به برنامه های قابل اجرا در طول هفته عفاف و حجاب اشاره کر د و افزود: به همین مناسبت برنامه ای تحت عنوان حریم خانواده در تاریخ ۲۱/ ۴ / ۹۵ در مرکز شهرستان با همت جامع بسیج زنان برگزار می شود که قابل تشکر و قدردانی است.

خطیب جمعه طارم گفت: دشمنان اسلام در فکر ضربه زدن به مقدسات اسلام هستند آنها می گویند اگر چادر و حجاب را پایین بیاوریم پرچم هم پایین آورده می شود بنابراین در تلاشند با کشف حجاب حرمت اسلام را از بین ببرند باید خانواده ها بیشتر هوشیار باشند بدانند که دشمنان اسلام سعی دارند با کشف حجاب حرمت اسلام را خدشه دار کنند.

نماینده ولی فقیه در طارم به ویرانی حرم اهل بیت(ع) توسط تکفیریها و داعش اشاره کرد و گفت: آنها در تلاشند که حرمی برای اهل بیت(ع) باقی نماند بنابراین ویرانی حرم اهل بیت توهین به خود اهل بیت(ع) است و هرکس نسبت به مسائل سوریه بی تفاوت باشد بی توجه و بی حرمت است.

ارسال نظرات