امروز وقتی به عینه می بینیم دشمنان از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و پیشرفت های بالقوه و تاثیر گذار این نهاد مقدس در زمانهای متعدد یاد می کنند دیگر جای این نمی ماند که عظمت و قدرت سپاه نادیده گرفته شود و اگر این چنین شود ناسپاسی است.
کد خبر: ۸۷۰۷۷۱۳
|
۱۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از تنگستان، امروز سپاه به عنوان پرچمدار دفاع از ارزشها و دستاوردهای انقلاب اسلامی سعی و تلاش می کند تا با پرورش نیروی انسانی مستعد، فعال و انقلابی که خود از بزرگ‌ترین سرمایه‌های انقلاب محسوب می شوند در راه انجام وظیفه و ماموریت خطیر خود نقش ایفا کند که چه بسا این خود دستائورئدی برای سپاه و انقلاب اسلامی است.

سپاه افتخار دارد تا تمام بحرانها و خوشی و نا خوشی های درون انقلاب را مدیریت کند و گوش به فرمان ولایت یکه تاز میدان مبارزه با دشمنان بوده و موتور حرکت پیشرونده انقلاب به سمت توسعه و تعالی باشد.

سپاه پاسداران در میدان عمل این را هم به کوته فکران داخلی و هم به دشمنان خارجی اثبات کرده اگر نباشد، انقلاب با خطرهاى جدى روبه رو خواهد شد و دشمنان ما بدانند سپاه یک عنصر تفکیک ناپذیر از انقلاب ماست و وجودش لازم است.
اگر مسئولی در کلام و بیان خودش از عملکرد سپاه ناراضی باشد و مطمئن ترین بازوی قدرت نظام را نبیند قدر ناشناس است و اگر زمینه تضعیف آن را در دستور کار داشته باشد خائن به انقلاب و آینده نظام اسلامی خواهد بود چرا که سـپـاه امروز مجموعه اى از تجربه ها، از آگاهى ها، از دانـش هـاى نـظـامـى ، از دانـش هـاى جـنـبـى نـظـامـى مـثـل دانـش تسلیحات نظامى و پیشرفتهاى گوناگونى است که به یک قدرت بازدارندگی برای کشور و نظام و زمینه ترس و رعب در دل دشمنان نظام تبدیل شده است.

ما معتقدیم در دنیایی که استکباردر آن خود نمایی می کند و هرگز در مقابل اهتزاز پرچم لا الا اله الله  ساکت نخواهد نشست نیروی مسلحی چون سپاه نیاز است تا در مقابل تعرض دشمنان قد علم کند و مجاهدت به خرج دهد تا انقلاب اسلامی و ارزشهای اسلام بر پا بماند.

سـپـاه پـاسـداران انقلاب اسلامى یک نیروى نظامى است که بقا و سلامت او با بقا و سلامت نظام ارتـبـاط تـنـگاتنگ دارد؛ یعنى اگر این نیروبر حسب موازین عادى سالم و قوى باقى بماند در مـورد سـلامت انقلاب و بقاى انقلاب جاى هیچ گونه نگرانى نخواهد بود؛ زیرا وقتى یک نیروى نـظـامـى مـؤ مـن و مـخلص و فداکار کاملاً با دید انقلابى ، بازویى به عظمت بسیج را در اختیار گـرفته و وقتى چنین نیروى نظامى در کشور وجود دارد مساءله تهدید از نوع تهدیدهاى نظامى ، دیـگـر بـراى انـقـلاب حـقیقتا نگران کننده نیست ، و این در حقیقت ، فلسفه وجودى و معناى واقعى سپاه پاسداران انقلاب اسلامى است.

کیوان تنگسیری

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها