اظهارات فیاض مبنی بر عدم وجود حقوق نجومی در وزارت صنعت بیش از 4 روز دوام نیاورد و در گزارشی که از سوی جهانگیری معاون اول رئیس جمهور منتشر شد، اعلام شده است که وزارت صنعت، معدن و تجارت یکی از کانون های دریافت فیش‌های نجومی بوده است!
کد خبر: ۸۷۰۷۶۶۹
|
۱۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۸

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج،‌ محمد رضا فیاض معاون توسعه مدیریت، منابع و امور استان های وزارت صنعت هفته گذشته در نشستی خبری ضمن تکذیب دریافت حقوق های نجومی در وزارت صنعت، معدن و تجارت، اظهار داشت: در لیست 950 نفره ای که اخیرا تهیه شده و افرادی که فیش‌های نجومی دریافت کرده‌اند در آن مشخص شده اند، خدا را شکر  وزارت صنعت جایی در این لیست ندارد.

وی در خصوص فیش‌های حقوقی هیئت مدیره‌های شرکت‌های وابسته به وزارت صنعت، معدن و تجارت به ارائه توضیحاتی پرداخت و با بیان اینکه که حقوق هیئت مدیره شرکت‌های وزارت صنعت براساس قانون تجارت تعیین می‌شود، گفت: در مورد حقوق هیئت مدیره ها ما تابع قانون هستیم و هیچگونه اختیاری خارج از آن نداریم.

وی به دستورالعمل دولت مبنی بر اعلام فیش‌های حقوقی مدیران دستگاه های دولتی نیز گفت: در این رابطه وزارت صنعت تابع دستورات دولت است. حسب دستورات اعلام شده ما اطلاعات را در اختیارات دولت قرار داده‌ایم که خوشبختانه در مجموعه وزارت صنعت هیچ حقوق رویایی وجود نداشته است.

این اظهارات معاون وزیر صنعت بیش از 4 روز دوام نیاورد و در گزارشی که از سوی جهانگیری معاون اول رئیس جمهور منتشر شد، اعلام شده است که وزارت صنعت، معدن و تجارت یکی از کانون های دریافت فیش‌های نجومی بوده است!

معاون اول رئیس جمهور در گزارشی که با موضوع حقوق های نجومی تهیه کرده و در اختیار روحانی قرار داده نوشته است: «وجود مواردی از پرداخت‌های غیرمتعارف در بخش‌هایی از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، وزارت امور اقتصادی و دارایی، وزارت نفت و وزارت صنعت، معدن و تجارت مشاهده شد.»

ارسال نظرات