خبرهای داغ:
معاون حمل ونقل و پایانه‌های اصفهان خبر داد:
معاون اداره کل حمل ونقل و پایانه‌های استان اصفهان گفت: طرح جامع امدارسانی جاده ای در محورهای برون شهری در استان اصفهان تدوین شد.
کد خبر: ۸۷۰۷۶۶۸
|
۱۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج، علیرضا صفاتاج اظهار داشت: باهمکاری همه دستگاه‌های امدادی، تهیه و تدوین طرح جامعی در خصوص امدادرسانی جاده‌ای در محورهای برون شهری در دستور کار قرار گرفته که براساس آن شاهد تحولی جدید در امر امداد و نجات جاده ای خواهیم بود.

وی بیان داشت: همیاری و تخصیص اعتبارات از سوی استانداری و سایر نهادهای ذی ربط در سال جاری به دستگاه‌های مربوط برای رفع کمبود امکانات و تهیه دستگاه‌های مطابق با استاندارد روز دنیا، نظارت بر آنها برای حضور به موقع در صحنه تصادفات، شماره گذاری تیرهای چراغ برق و نصب تابلوهای مسافت با فاصله کم توسط اداره راه و شهرسازی استان جهت آدرس دهی مناسب محل سانحه، تخصیص شماره سه رقمی واحد به بخش امداد و نجات جاده‌ای و اطلاع‌رسانی آن از طریق رسانه‌های صوتی وتصویری و رفع همه نقاط کور مخابراتی محورهای استان اصفهان از جمله مصوبات اخیر در طرح جامع امدادرسانی جاده ای بوده است.

معاون اداره کل حمل ونقل وپایانه‌های استان اصفهان با اشاره به آئین نامه مدیریت ایمنی حمل و نقل و سوانح رانندگی، افزود: پلیس مدیر صحنه تصادفات است بنابراین براین اساس لازم است مسئولیت اطلاع رسانی حادثه به تمامی دستگاه های مربوطه در اسرع وقت توسط این سازمان انجام بگیرد.

وی تصریح کرد: در آیین نامه مذکور وظیفه اطفاءحریق بر عهده هلال احمر و حمل جسد بر عهده اورژانس است که با توجه به محدودیت‌های اعلام شده از سوی این دستگاه‌ها لازم است به هر نحو ممکن، مسئول انجام این اقدامات در آیین نامه پیشنهادی جدید، به طور دقیق مشخص شود.

صفاتاج اضافه کرد: توجه به امر امداد و نجات در کاهش تلفات جاده ای بسیار مهم و ضروری است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها