امام جمعه خرمدره:

حضور مردم در اهپیمائی روز قدس مسئله فلسطین را بار دیگر زنده کرد

حضور مردم در اهپیمائی روز قدس مسئله فلسطین را بار دیگر زنده کرد و در این بین استکبار جهانی می خواهد فلسطین به فراموشی سپرده شود.
کد خبر: ۸۷۰۷۶۱۵
|
۱۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، امام جمعه خرمدره در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان خرمدره به بیانات اخیر مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: حضور مردم در اهپیمائی روز قدس مسئله فلسطین را بار دیگر زنده کرد و در این بین استکبار جهانی می خواهد فلسطین به فراموشی سپرده شود.

سید علی حسینی به خنثی سازی کودتا نوژه اشاره کرد و افزود: در این کودتا عوامل نفوذی می خواستند در پایگاه هوایی نوژه همدان، کودتایی را علیه نظام اسلامی انجام دهند و با یورش به پایتخت می خواستند طی عملیاتی وسیع بیت حضرت امام(ره) و نقاط حساس تهران را بمباران کنند.

وی در ادامه به قیام خونین مسجد گوهرشاد علیه کشف حجاب اشاره و کرد و اظهار داشت: شیخ محمد تقی بهلول برای روشنگری علیه این توطئه استعماری در روز شنبه ۲۱ تیرماه ۱۳۱۴، در مسجد گوهرشاد، ضمن تشریح اقدامات دین ستیزانه رضاخان، مردم را به قیام دعوت کرد و در این قیام ، دژخیمان به مسجد یورش بردند و کشتاری خونین و وحشیانه را انجام دادند.

سید علی حسینی ضمن سفارش به تقوای اظهار داشت: در روز قیامت طبق آیه قران دوستان دشمن یکدیگرند می شوند مگر پرهیزگاران.

وی در ادامه به اهمیت حجاب و عفاف در جامعه اشاره کرد و گفت: مسئله حجاب و عفاف از مهمترین مسائل در جامعه کنونی است، لباس و کیفیت پوشش در جامعه نوع و فرهنگ را نشان می دهد و یکی از عوامل فرار برخی ها از حجاب این است که حجاب به خوبی بیان نشده است.

امام جمعه خرمدره گفت: حجاب در زمان های قبل از اسلام هم رایج و مرسوم بوده و حجاب باعث ایجاد آرامش روانی بین افراد جامعه است و تأثیر به سزایی در کاهش آسیب‌های اجتماعی دارد .

ارسال نظرات