عضو شورای کار و کارگری کارخانه کاشی کویر یزد در گفتگو با «بسیج»:

برجام هم نتوانست کاشی کویر یزد را احیا کند!

محسن الهی خواه با بیان اینکه کارخانه کاشی کویر یزد 1200 نفر نیرو داشت افزود: وضعیت نامناسب بازار، سوء مدیریت از عوامل تشدید کننده تعطیلی بوده است بعد از وعده های که از برجام می شد وضعیت اقتصادی تغییر نکرده است و برجام هم نتوانسته کاری برای کارخانه کاشی کویر یزد را انجام دهد.
کد خبر: ۸۷۰۷۵۷۷
|
۱۹ تير ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۶

 محسن الهی خواه عضو شورای کار و کارگری کارخانه کاشی کویر یزد در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، اظهار داشت: کارخانه کویر یزد از دیماه 93 تعطیل شده است و تا کنون بیش از چندین بار تعطیل و مجدد فعال شده است این در حالی است که با ظرفیت تولیدی کمتری کار می کند و معوقات حقوقی کارگران زیاد شده است.

وی با بیان اینکه کارخانه کاشی کویر یزد 1200 نفر نیرو داشت افزود: وضعیت نامناسب بازار، سوء مدیریت از عوامل تشدید کننده تعطیلی بوده است بعد از وعده های که از برجام می شد وضعیت اقتصادی تغییر نکرده است و برجام هم نتوانسته کاری برای کارخانه کاشی کویر یزد را انجام دهد.

عضو شورای کار و کارگری اذعان داشت: الان کارخانه با 250 نفر نیرو فعالیت می کند که برای 18 ماه کاری که کردند 4 میلیون حقوق دریافت کرده اند این در حالی است که حقوق کارگری در کارخانه کاشی کویر یزد1 میلیون و 600 هزار تومان است.

الهی خواه گفت: تجمعات گسترده ای در برابر استانداری داشتیم و تابحال مطالبات کارگری پاسخ داده نشده است و مدیران جوابگویی نکردند و حقوق ماهیانه 200 هزار تومان می گیریم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار