مربی تیم ملی هاکی و رئیس هیات هاکی استان مرکزی گفت: آمادگی خود را برای میزبانی مسابقات قهرمانی هاکی نونهالان کشور که اواخر تابستان جاری برگزار می شود به فدراسیون هاکی اعلام کرده ایم.
کد خبر: ۸۷۰۷۵۷۱
|
۱۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۹
خبرگزاری بسیج،مرکزی:گروه ورزشی
 
ابوالفضل یوسفی مربی تیم ملی هاکی ، سرمربی تیم لیگ برتری هاکی شهرداری و رئیس هیات هاکی استان مرکزی اظهار داشت : تیم هاکی چمنی استان مرکزی برای حضور در مسابقات قهرمانی کشور که طی بیست روز آینده در شهرستان نقده برگزار می شود از آمادگی کامل برخوردار است.
 
وی افزود: مسابقات بین المللی هاکی با شرکت ۱۰تیم درسال جاری در کرواسی برگزار می شود و تیم هاکی جمهوری اسلامی در این رقابت ها حضور دارد.
 
مربی تیم ملی هاکی بیان داشت: تیم هاکی برای حضور پررنگ در این مسابقات از مهرماه سال جاری اردوی تدارکاتی برپا می کند.
 
رییس هیات هاکی استان مرکزی در ادامه در زمینه فعالیت این ورزش در استان گفت: فعالیت مدارس هاکی استان با هدف پرکردن اوقات فراغت نوجوانان و جوانان در ایام تابستان و استعدادیابی در بخش آقایان و بانوان شروع شده که در بخش اقایان یکصد نفر و در بخش بانوان نیز ۲۰نفر تاکنون زیر نظر مربیان مجرب استعدادیابی شده اند.
 
یوسفی که سرمربی تیم هاکی شهرداری اراک نیز هست، در مورد شرایط این تیم گفت: تیم شهرداری اراک قهرمانی لیگ برتر فصل گذشته کشور را کسب کرده است.
 
وی ادامه داد: چنانچه باشگاه شهرداری اراک با بازیکنان فصل گذشته براساس تعهدش و قردادهای بسته شده مسایل مالی را تسویه کند طی ماه آینده با همان بازیکنان فصل گذشته و یا با تغییرات جزیی تمرین شروع می شود.
 
سرمربی تیم هاکی شهرداری اراک تصریح کرد: باشگاه شهرداری اراک ۶۰درصد از تعهدات خود را در قبال بازیکنان اعمال کرده است و امیدواریم ۴۰درصد باقی مانده نیز عملی شود تا ترکیب تیم هاکی برای حضور در مسابقات لیگ برتر مشخص شود.
 
یوسفی اظهار داشت: مسابقات لیگ برتر هاکی در فصل جدید از دوازدهم مهرماه امسال آغاز و به مدت شش ماه ادامه دارد.
 
وی از نبود زمین استاندارد هاکی در اراک گله کرد و گفت: در حال حاضر زمین استاندارد هاکی در اراک نداریم و تمرین ها در زمین و فضای نامناسب انجام می شود.
 
رییس هیات هاکی استان مرکزی ابراز امیدواری کرد؛ مسئولین استان نسبت به احداث زمین چمن مصنوعی هاکی استاندارد اقدام کنند که در خور شأن هاکی استان باشد، چرا که استان مرکزی از استعدادهای بالقوه در این ورزش برخوردار است.
 
به گفته یوسفی هم اکنون بیش ۲۳۰ورزشکار هاکی سازمان یافته در بخش آقایان و بانوان، پنج مربی هاکی آقا و دو مربی خانم در استان مرکزی فعالیت دارند.



ارسال نظرات