مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی :

470 پایگاه برای طرح غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان در استان ایجاد می‌شود

ملکی از ایجاد 470 پایگاه در راستای اجرای طرح غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان خبر داد .
کد خبر: ۸۷۰۷۵۶۵
|
۱۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۷
خبرگزاری بسیج،مرکزی:گروه ورزشی

سعید ملکی مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی اظهار داشت: در تابستان امسال و به منظور غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان 470 پایگاه در حوزه ورزش در شهرهای مختلف استان ایجاد شده که جوانان و نوجوانان با حضور در این پایگاه‌ها آموزش‌های لازم را در 47 رشته ورزشی فرا می‌گیرند.
 
وی تصریح کرد: خوشبختانه استقبال بسیار خوبی از کلاس‌های طرح اوقات فراغت شده که پیش‌بینی می‌شود بعد از ماه مبارک رمضان شاهد افزایش هرچه بیشتر حضور جوانان و نوجوانان در این کلاس‌ها باشیم.
 
مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی همچنین از استقبال خوب علاقمندان به ورزش از مسابقات جام رمضان خبر داد و گفت: در طول ماه مبارک رمضان مسابقات جام رمضان در رشته‌های مختلف ورزشی برگزار شد که با استقبال بی نظیری همراه بود.
 
ملکی بیان داشت: در سه ماهه اول امسال فعالیت‌های ورزشی با جدیت بالایی دنبال شد که از مهم‌ترین آنها می‌توان به برگزاری چندین اردوی تیم ملی در رشته‌های سپک‌تاکرا، کاراته، کبدی، کاراته ناشنوایان و... اشاره کرد.
 
وی در ادامه با اشاره به برگزاری مجامع انتخابی گفت: در سال جاری برگزاری 17 مجمع انتخابی در دستور کار قرار گرفته که مجامع والیبال، بدمینتون و شمشیربازی در طول هفته  برگزار می‌شوند
ارسال نظرات