طی برنامه ای از فعالین قرآنی خردسال و نونهال مسجد رسول اکرم(ص) فرهنگیان به همت بسیج دانش آموزی و هیئت امنای مسجد تقدیر شد.
کد خبر: ۸۷۰۷۴۷۶
|
۱۹ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، مراسم تجلیل از فعالین قرآنی و نمازگزاران خردسال و نونهال در ماه مبارک رمضان در قالب حلقه های صالحین به همت بسیج دانش آموزی حوزه ایمان و هیئت امناء مسجد رسول اکرم(ص) فرهنگیان شاهرود برگزار شد.

در این مراسم که مسئول تعلیم و تربیت بسیج دانش آموزی حوزه ایمان و امام جماعت و هیئت امناء و نمازگذاران حضور داشتند از بیش از 20 نونهال و خردسال که در مدت ماه مبارک رمضان در کلاس های قرآنی و جلسه قرآن و نمازهای جماعت حضور فعال داشتند تجلیل شد.

همچنین از دو نونهال که در مدت ماه مبارک رمضان دو جزء قرآن را حفظ و دعای عهد را نیز حفظ کردند بطور ویژه تقدیر بعمل آمد.

در این مراسم علی عامری مسئول تعلیم تربیت بسیج دانش آموزی با بیان اینکه انجام برنامه های متنوع فرهنگی در قالب مسائل اعتقادی و قرآنی در تقویت بنیه اعتقادی و دینی نونهالان و خردسالن اهمیت دارد افزود: باید از مساجدی که دلسوزانه در این زمینه فعالیت می کنند تقدیر نمود چرا که باید نسل خود را از کودکی در این مسیر قرار داد تا در نوجوانانی و جوانانی در برابر طوفان شبهات و تخریب باورهای آنان توسط دشمنان مقاوم باشند.

وی افزود توجه به کودکان در مساجد و اهمیت دادن به آنها می توانند سبب جذی نونهالان و خردسالان به مسجد شود و این سبب می شود تا بیمه شوند در برابر تهدیداتی که در آینده توسط سم پاشی دشمنان آنان را آلوده خواهد کرد.

عامری با سفارش به نمازگزاران و والدین کودکان به تشویق آنها برای حضور در برنامه های مسجد گفت: باید مسجد ما سبب جذب نونهالال و نوجوانان به مساجد شوند و شبب رشد و شکوفایی آنها را در این محیط فراهم آورند نه سبب دفع آنها شوند که اگر اینگونه شد آنها جذب مکان های دیگر می شوند و مطمئناً ما در گناه آنها شریک خواهیم بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها