کارشناس خانواده در گفتگو با«بسیج» مطرح کرد
یک مشاور خانواده با اشاره به آمار رو به افزایش طلاق در کشور و تبعات آن اظهار داشت: آمار بالای طلاق موجب کمرنگ شدن گرایش عمومی به سمت ازدواج و دیگر مسائل شده است.
کد خبر: ۸۷۰۷۴۱۲
|
۱۹ تير ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۸

حجت الاسلام و المسلمین محمد فروهر کارشناس خانواده در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج با اشاره به آمار رو به افزایش طلاق در کشور و تبعات آن اظهار داشت: آمار بالای طلاق موجب کمرنگ شدن گرایش عمومی به سمت ازدواج و فرآیند تاثیرگذاری این موضوع در بالارفتن سن ازدواج است.

وی با اشاره به ازدواج سفید گفت: پدیده شوم ازدواج سفید نه ازدواج است و نه سفید بلکه ارتباط سیاه و نامشروعی است که بلایی برای جان خانواده ها شده و در حال خشکاندن نهاد خانواده است.

این کارشناس خانواده خاطر نشان کرد: متأسفانه بلایی که غرب در طی سالیان اخیر با دامن زدن به بی بندوباری گرفتار آن شده، در جامعه ما نیز در حال نهادینه شدن است و نتیجه ای جز نابودی بنیان خانواده را در پی نخواهد داشت.

حجت الاسلام فروهر در خاتمه تأکید کرد: این معضل باید با نگاه کارشناسی مورد بررسی و برنامه ریزی دقیقی برای مقابله با آن صورت گیرد اما متأسفانه باید گفت هنوز در سیاست های کلان کشور، ردیفی برای برخورد با این مشکلات دیده نشده است.

ارسال نظرات