خبرهای داغ:
امام‌جمعه کازرون:

سیاسیون کشور برای مطامع نفسانی و جناحی، مصالح کشور را فراموش نکنند

خطیب نماز جمعه کازرون گفت: سیاسیون کشور مواظب باشند برای مطامع نفسانی و جناحی خود، مصالح کشور را به بوته فراموشی نسپارند.
کد خبر: ۸۷۰۷۴۰۱
|
۱۹ تير ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۸

حجت‌الاسلام محمد خرسند اظهار داشت: امروز شرایط کشور ما بنا به فرمایش مقام معظم رهبری شرایط جنگ احزاب است به‌طوری‌که تمام طیف‌ها و دسته‌ها و گروه‌ها از سراسر دنیا به‌ویژه آمریکا و اسرائیل و کشورهای ارتجاعی عربی با یارگیری از مخالفان داخل کشور مشکلاتی را برای ملت ما رقم زده‌اند.

وی با بیان اینکه چنانچه ملت ایران به خدا توکل و توسل داشته باشند برجام این مشکلات مانند صلح حدبیه خواهد بود و فتحی بزرگ عایدمان می‌شود گفت: دل‌ها را باید به یکدیگر نزدیک کرده و اختلافات را کنار بگذاریم و برای برطرف کردن مشکلات جامعه ازجمله بیکاری و اشتغال جوانان دست‌به‌دست یکدیگر دهیم.

خرسند متذکر شد: سیاسیون کشور به خود بیایند و برای مطامع زودگذر نفسانی و جناحی خود مصالح کشور را به بوته فراموشی نسپارند و برای اشتغال جوانان و حل معضلات اجتماعی همت گمارند.

امام‌ جمعه کازرون با اشاره به آمار رو به افزایش طلاق، بیکاری و برخی مفاسد اجتماعی کشور تصریح کرد: دولت و مجلس باید خجالت بکشند که جوانان برازنده و تحصیل‌کرده دنبال شغل می‌گردند.

وی دیدار پنج‌ ساعته اخیر مقام معظم رهبری با جوانان را درسی بزرگ برای مسؤولان دانست و متذکر شد: مسؤولان باید با جوانان ارتباط داشته باشند و همواره در برطرف کردن مشکلات آنان به‌ویژه اشتغال و ازدواج تلاش جدی کنند.

خرسند امنیت امروزه کشور با وجود آشوب و جنگ در برخی کشورهای همسایه و اروپا را نعمت بزرگ خداوند و تلاش نیروهای امنیتی نظامی و انتظامی به‌ویژه سربازان گمنام امام زمان(عج) برشمرد و خاطرنشان کرد: با انفجارهایی که در عربستان و دیگر کشورهای اسلامی و اروپایی امروزه در حال شکل‌گیری است که البته این‌گونه اعمال محکوم است الحمدالله با تیزبینی و رصد سربازان گمنام امام زمان(عج) و تلاش نیروهای نظامی و انتظامی، امنیت کامل بر کشور حاکم است.

امام‌ جمعه کازرون در پایان، ماه شوال را دریافت جوایز الهی پس از یک ماه مجاهدت و تلاش عنوان کرد و افزود: باید تلاش کنیم این سرمایه‌گذاری را که در ماه رمضان داشتیم با وسوسه شیطان از دست ندهیم.

وی پرداخت زکات فطریه را هدیه‌ای برای مؤمنان به شکرانه یک ماه عبادت و بهره بردن از نعمت‌های آسمانی برشمرد و تصریح کرد: زکات فطریه را با رعایت اولویت در مرتبه نخست مستمندان فامیل و اقوام و همسایگان و در مرتبه بعد به مؤسسات خیریه‌ ازجمله کمیته امداد و بهزیستی بپردازند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها