آیت الله معلمی با بیان اینکه دولت از یک سو مدعی است که در حصر اقتصادی هستیم و مشکل بودجه و اعتبار داریم، ادامه داد: آنها از مردم توقع پرداخت مالیات اضافه دارند و از سوی دیگر فیش‌های حقوقی آن‌چنانی سر و صدا به‌پا می‌کند.
کد خبر: ۸۷۰۷۳۶۱
|
۱۹ تير ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، آیت‌الله علی معلمی ضمن تقدیر از حضور باشکوه مردم در راهپیمایی روز قدس اظهار کرد: به فرموده مقام معظم رهبری، امسال سراسر کشور نمایشگاه بزرگی از استقبال مردم از معنویت، روزه، نماز و بندگی خدا بود.

وی افزود: مردم سایر کشورهای اسلامی مشتاق هستند تا در راهپیمایی روز قدس که یادگار معمار کبیر انقلاب است حضور پیدا کنند اما نظام سلطه موجود در آن کشور این اجازه را به آنها نمی‌دهد.

امام جمعه شهرستان قائم‌شهر تصریح کرد: سرزمین وحی و خانه خدا در اختیار خانواده پلید سعودی قرار دارد که اگر در گذشته به صورت پنهانی با اسرائیل مراوده داشت امروز این مراوده علنی و آشکار شده است و به مسلمانان کشورش اجازه حضور در راهپیمایی را نمی‌دهد و ملت سربلند ایران به نیابت از همه مسلمانان جهان مقتدرانه در این حماسه بزرگ شرکت کردند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری در ادامه به بررسی فیش‌های حقوق با رقم‌های بالا اشاره و تصریح کرد: این مسأله جزو مسائلی است که نباید با گذر زمان به فراموشی سپرده شود و باید از ارباب جراید که این فیش‌ها را رسانه‌ای و افشاء کرده‌اند تشکر کرد اما کسی این‌کار را انجام نداد.

وی به سخنان اخیر جهانگیری در همایش اقتصاد مقاومتی در مازندران اشاره کرد و افزود: به گفته وی، دولت از ملت به خاطر فیش‌های حقوقی عذرخواهی می‌کند اما عذرخواهی تنها یک بخش ماجرا است و اصل آن با معذرت خواهی تمام نشده و ابعاد مختلفی دارد.

معلمی انتقاد از دولت را بی‌غرضانه برشمرد و گفت: اگر راجع به عملکرد دولت در این موضوع حرفی می‌زنیم از روی خیرخواهی است، زیرا باید مشکل مطرح شود تا راه اصلاح آن پیدا شود.

وی بیان کرد: دولت پرداخت حقوق‌های نجومی را ناروا و خلاف می‌داند اما از سوی دیگر آن را به مقررات گذشته حواله می‌کند و باید به دولت‌مردان گفت؛ اگر طبق مقررات گذشته بود نباید گفت برخلاف قانون عمل شده، زیرا اگر قانون‌شکنی صورت گرفته باید بررسی کرد و نباید کار را به مقررات حواله کرد.

معلمی با بیان اینکه دولت از یک سو مدعی است که در حصر اقتصادی هستیم و مشکل بودجه و اعتبار داریم، ادامه داد: آنها از مردم توقع پرداخت مالیات اضافه دارند و از سوی دیگر فیش‌های حقوقی آن‌چنانی سر و صدا به‌پا می‌کند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: دادن مالیات واجب شرعی و ملی است اما باید عادلانه باشد و آقایان باید بدانند نباید هزینه گزاف تشریفات خود را با افزایش مالیات تأمین کنند.

معلمی بیان کرد: در همه جای دنیا، 60 درصد بودجه کشور صرف انجام کارهای عمرانی و زیربنایی و 40 درصد بقیه صرف انجام هزینه‌های جاری نظیر پرداخت حقوق می‌شود اما در کشور ما عمده اعتبارات صرف پرداخت حقوق شده و به فرموده رهبر انقلاب، پرداخت حقوق‌های گزاف ظالمانه، نامشروع، گناه و خیانت بزرگ به آرمان‌های امام راحل است.

امام جمعه شهرستان قائم‌شهر با بیان اینکه دولت به بهانه شایسته سالاری همه مدیران گذشته را کنار گذاشت، افزود: تمام مدیران عامل بانک‌ها در دولت قبل کنار گذاشته شدند و با روی کار آمدن مدیران شایسته سالار این خرابی به بار آمد.

وی خاطرنشان کرد: کسانی که بی‌قانونی کردند باید مجازات شوند و در این زمینه، رئیس جمهور دستور داد تا شورای حقوق و دستمزد، نظام پرداختی را بررسی کند و کاش این‌کار از ابتدای کار انجام می‌شد.

معلمی تصریح کرد: در هر دولتی که خلاف دیده شود باید نهی از منکر کرد زیرا مردم ما شایسته بهترین‌ها هستند و در راه انقلاب خون‌های زیادی نثار کرده‌اند.

وی افزود: فرزندان این مملکت مصمم هستند تا کشور عقب نماند اما برخی از سالمندان انقلابی خسته شده در راه مانده هوس سازش با استکبار را دارند که باید این آرزو را با خود به گور ببرند.

وی در پایان به یکی از اهداف شوم دشمن در پسابرجام اشاره کرد و گفت: سیطره بر عملیات بانکی یکی از این اهداف است و استکبار جهانی می‌خواهد بداند کدام تشکیلات در کشور چه اعتباری دارد و سزاوار است مسؤولان ذیربط و دولت خدمتگذار تدبیر را افزایش داده و راه دسترسی دشمن به اسرار کشور را ببندد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها