خبرهای داغ:
دبیر دومین جشنواره ملی داستان‌نویسی حیرت از راه‌یابی ۵۰ اثر از نویسندگان سراسر کشور به مرحله داوری نهایی دومین جشنواره ملی داستان‌نویسی حیرت خبر داد.
کد خبر: ۸۷۰۷۳۵۴
|
۱۹ تير ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۰

مجید خادم از راه‌یابی 50 اثر از نویسندگان سراسر کشور به مرحله داوری نهایی دومین جشنواره ملی داستان‌نویسی حیرت خبر داد و اظهار داشت: آثار منتخب از شهرهای خرم آباد، شیراز، اصفهان، تهران، شهرکرد، بیرجند، زرقان، اردبیل، یاسوج، اهواز، رشت، قزوین، بوکان، لردگان، تربت حیدریه، ایلام، جهرم، نجف آباد و گرمسار ارسال شده بودند.

وی با بیان اینکه یک اثر نیز از دورتموند آلمان به دبیرخانه جشنواره  ارسال شده بود، گفت: این امر نشان دهنده پراکندگی خوب و قابل توجه نویسندگان شرکت‌کننده بوده است.

دبیر دومین جشنواره ملی داستاننویسی حیرت افزود: داوری نهایی در دو مرحله انجام می شود که  در هر داوری، 10 داستان برگزیده ی نهایی معرفی می شوند و هیئت داوران دوره دوم جشنواره شامل 9 داور هستند.

خادم خاطرنشان کرد: در این دوره از جشنواره از هر نویسنده تنها یک داستان امکان راهیابی به مرحله نیمه نهایی را داشته بنابراین داستان‌های دوم برخی از نویسندگان با مشورت خود نویسنده از لیست نهایی پنجاه داستان حذف شدند.

وی تصریح کرد: دور دوم جشنواره ملی داستان کوتاه حیرت با موضوع آزاد، بدون محدودیت سنی و با هدف معرفی خلّاق‌ترین داستان کوتاه‌نویسان کشور در شیراز برگزار می‌شود.

دبیر دومین جشنواره ملی داستاننویسی حیرت بیان کرد: این دوره از جشنواره داستان‌نویسی حیرت در شهریور 95 با معرفی 10 اثر برتر مرحله نهایی داوری پایان می‌یابد.

لازم به ذکر است که مهلت ارسال آثار به این جشنواره تا پایان اردیبهشت ماه بود که در مجموع 794 اثر از 483 نویسنده از استان‌های مختلف به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها