خبرهای داغ:
با شرکت ۳۰ شاعر از سراسر کشور

نخستین مسابقه سراسری بداهه‌سرایی مجازی در شیراز برگزار شد

مسئول امور ادبی و هنری آستان شاهچراغ(ع) از برگزاری نخستین مسابقه سراسری بداهه‌سرایی مجازی در شیراز خبر داد و گفت: در این مسابقه ۲۵ دعای قرآنی توسط ۳۰ تن از شاعران سراسر کشور با بداهه‌سرایی به زبان شعر بیان شد.
کد خبر: ۸۷۰۷۳۴۳
|
۱۹ تير ۱۳۹۵ - ۰۷:۵۱
انجمن ادبیات آئینی آستان مهر حضرت شاهچراغ(ع) در اقدامی ابتکاری با راه‌اندازی گروه مجازی ادبیات آئینی آستان مهر 164 تن از شاعران آئینی و متعهد سراسر کشور را گرد هم آورده تا از این طریق ارتباط شاعران را با سومین حرم اهل بیت بیش از پیش کند.

خلیل شفیعی، مسئول امور ادبی و هنری آستان شاهچراغ(ع) در گفت‌وگو با تسنیم از برگزاری نخستین بداهه‌سرایی مجازی در کشور خبر داد و اظهار داشت: همزمان با شهادت حضرت علی (ع) رخداد ادبی بی‌سابقه‌ای توسط گروه ادبیات آئینی آستان مهر برگزار شد.

وی با بیان اینکه در این رخداد ادبی 25 دعای قرآنی برای بداهه‌سرایی انتخاب و در اختیار شاعران قرار داده شد، گفت: 30 تن از شاعران عضو از سراسر کشور در این مسابقه شرکت کردند و از 9 صبح تا 2 بامداد روز شهادت امام علی(ع) اقدام به شعرگویی کردند.

مسئول امور ادبی و هنری آستان شاهچراغ(ع) افزود: در نهایت با تشکیل هیئت کارشناسی از سوی شاعران 3 نفر برگزیده شدند که سید حسین عمادی از مشهد مقدس با بداهه‌سرایی هر 25 دعا رتبه نخست این مسابقه را کسب کرد.

شفیعی خاطرنشان کرد: شهدخت روستایی از شیراز با بداهه‌سرایی 15 دعا و اصغر پرویزی از بوشهر با بداهه‌سرایی 25 دعا به ترتیب رتبه‌های دوم و سوم این مسابقه را کسب کردند.

وی تصریح کرد: هدایا و لوح تقدیری از طرف آستان مقدس احمدی و محمدی (ع) برای نفرات برگزیده ارسال می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها