خبرهای داغ:
رئیس کانون هماهنگی شوراهای اسلامی کار استان فارس:
رئیس کانون هماهنگی شوراهای اسلامی کار استان فارس با بیان اینکه به کارگیری مدیران پروازی برای کارخانه‌های این استان قابل قبول نیست گفت: برای شرکت‌هایی که بازدهی اقتصادی دارند باید مدیران استانی انتخاب شود.
کد خبر: ۸۷۰۷۳۳۹
|
۱۹ تير ۱۳۹۵ - ۰۷:۵۰
مهرزاد مویدی در جمع اعضای اتاق بازرگانی شیراز و فعالان اقتصادی با بیان اینکه به کارگیری مدیران اقتصادی در هر استان جایگاه ویژه‌ای دارد به کارگیری مدیران پروازی را بلای کارخانه‌های استان فارس دانست و اظهار داشت: وجود مدیرانی استانی در کارخانه‌ها و واحدهای تولیدی گره‌گشای مشکلات استان فارس است بنابراین برای شرکت‌هایی که بازدهی اقتصادی دارند باید مدیران استانی انتخاب شود.

عضو شورای عالی اشتغال کشور با بیان اینکه برای استان فارس قابل قبول نیست که مدیر کارخانه روغن نباتی یک مدیر پروازی باشد که یک روز در هفته برای سرکشی به کارخانه به این استان بیاید عنوان کرد: در حال حاضر مدیران توانمند و لایقی در استان فارس هستند که با مشکلات استان نیز به خوبی آشنایی دارند.

مویدی با بیان اینکه در کارخانه قند مرودشت 12 کارگر از استان فارس اخراج و بیکار شده‌اند و به جای آن 12 کارگر از استان‌ اورمیه مشغول به کار شده‌اند افزود: امروز نمی‌توان پذیرفت که کارخانه کاشی حافظ که روزی برند این استان بوده به دلیل سوء مدیریت و نداشتن مدیران استانی در حال تعطیلی است و مدیران این کارخانه همین امروز 40 نفر از کارگران خود را اخراج کرده‌اند.

وی با بیان اینکه کارخانه پشم شیشه شیراز به بهانه انتقال به منطقه ویژه اقتصادی در حال تعطیلی و اخراج کارگران است تصریح کرد: اگر وضع به همین صورت پیش رود و از خرید سیمان از جاها‌ی دیگر جلوگیری نشود کارخانه‌‌های سیمان استان فارس نیز تعطیل می‌شوند.

رئیس کانون هماهنگی شوراهای اسلامی کار استان فارس با بیان اینکه استان فارس نسبت به سایر استان‌های کشور بیشترین بازنشستگان شاغل را دارد خاطرنشان کرد: این بازنشستگان به جای تصدی در پست‌های دولتی بهتر است به عنوان کارفرمای جدید در بخش خصوصی فعالیت کنند و اجازه دهند که مدیران جوان در استان فارس پا بگیرند.

وی با بیان اینکه شرکت‌های «شستا» به حیات خلوت عده‌ای خاص تبدیل شده است گفت: از بازنشستگان خواهش دارم که اجازه دهند که جوانان سرکار بروند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها