خبرهای داغ:
نظری گفت: اعتکاف دانش‎آموزی با حضور ۶۰۰ دانش‎آموز دختر در مقطع متوسطه اول و دوم در مسجد جامع عتیق شیراز برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۷۰۷۳۲۶
|
۱۹ تير ۱۳۹۵ - ۰۷:۳۸
حمد نظری در آئین نماز جماعت دانش‌آموزان دختر معتکف در مسجد جامع عتیق شیراز اظهار داشت: تقویت مبانی دینی و اعتقادی دانش‌آموزان بر اساس ساحت‌های تربیتی و تعمیق تقوای الهی و مهارت‌های خویشتن‌داری از جمله اهداف برگزاری اعتکاف دانش‌آموزی است.

نظری گفت: این اعتکاف دانش‌آموزی با حضور 600 دانش‌آموز دختر در مقطع متوسطه اول و دوم در مسجد جامع عتیق شیراز برگزار می‌شود. 

معاون پرورشی وفرهنگی آموزش وپرورش فارس اظهار داشت: در 3 روز اعتکاف دانش‌آموزی برنامه‌های متنوع معنوی برای دانش‌آموزان در نظر گرفته شده است.

وی از حضور 2 مشاور و روانشناس در محل برگزاری اعتکاف دانش‌آموزی خبر داد و افزود: قرائت گروهی قرآن، نمایش فیلم‌های معنوی، تشکیل حلقه‌های معرفتی با موضوعات اعتقادی، مذهبی و احکام، استفاده از مداحان اهل بیت ( ع ) از برنامه‌های جنبی است که در ایامی که دانش‌آموزان در این مسجد معتکف هستند برای آنها پیش‌بینی شده است.

نظری برگزاری کلاس مهارت‌های زندگی، خبرنگاری و عکاسی خبری، مسابقات فرهنگی و مذهبی، شرکت در کلاس‌های اوریگامی، طراحی با مداد، کاردستی با وسایل دور ریختنی و برگزاری کلاس‌های طب سنتی، امداد و کمک‌های اولیه از جمله برنامه‌های فوق برنامه برای دانش‌آموزان معتکف دانست.

ارسال نظرات
پر بیننده ها