امام جمعه موقت سیروان گفت: امنیت ایران در سایه رهبری، وحدت و هوشیاری مردم و همچنین اقتدار نیروهای مسلح در دنیا بی نظیر است.
کد خبر: ۸۷۰۷۳۱۲
|
۱۹ تير ۱۳۹۵ - ۰۷:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از سیروان نوین؛ حجت الاسلام حبیب الله تعمیرکاری، امام جمعه موقت سیروان در خطبه های نماز جمعه این هفته سیروان با اشاره به امنیت موجود در ایران گفت: این روزها گروهک های تروریستی در کشورهای منطقه و حتی اروپا در حال عملیات تروریستی و بمب گذاری هستند ولی الحمدالله به لطف خداوند و با وجود نیروهای امنیتی کشور ایران در امنیت کامل به سر می برد.

وی اظهار کرد: آمریکا و سایر کشورهای مستکبر با تشکیل و حمایت از گروهک های تروریستی و ضد بشر، مردم بی گناه کشورهای همانند عراق، سوریه و ... را به خاک خون می کشانند.

خطیب جمعه موقت سیروان افزود: گروهک تروریستی داعش در چند هفته اخیر برای ناامنی در ایران اسلامی تحرکاتی برای بمب گذاری در تهران و سایر شهرهای کشور داشته که الحمدالله با هوشیاری نیروهای سپاه، انتظامی و سربازان گمنام این اقدامات آنها بی نتیجه ماند و بسیاری از آنها دستگیر و یا به هلاکت رسیده اند.

امام جمعه موقت سیروان تاکید کرد: امنیت ایران در سایه رهبری، وحدت و هوشیاری مردم و همچنین اقتدار نیروهای مسلح در دنیا بی نظیر است.

تعمیرکاری در ادامه با اشاره به هفته حجاب و عفاف بیان کرد: حجاب و عفاف مورد تاکید خداوند و اهل بیت عصمت و طهارت(ع) می باشد و خواهران با رعایت حجاب خود راه نفوذ شیطان را در خود و دیگران سد نمایند.

ارسال نظرات