خبرهای داغ:
قائم مقام صداوسیمای استان فارس با اشاره به ساخت سریال احمد بن موسی(ع) گفت: با توجه هزینه‌بر و زمان‌بر بودن این پروژه می‌توان از ظرفیت خیران استان فارس برای تولید برنامه‌های با موضوع احمد بن موسی (ع) استفاده کرد.
کد خبر: ۸۷۰۷۳۰۶
|
۱۹ تير ۱۳۹۵ - ۰۷:۲۴
سید حسین حقایقی در جلسه شورای عالی دهه کرامت به ساخت سریال احمد بن موسی(ع) اشاره کرد و اظهار داشت: جلسات اولیه برای ساخت این سریال تشکیل شده و با توجه به اعلام آمادگی داوود میرباقری برای کارگردانی این اثر امید است که این پروژه با مشارکت همه دستگاه‌ها به سرانجام برسد.

وی با اشاره به هزینه‌بر و زمان‌بر بودن این پروژه گفت: این پروژه‌ای دراز مدت با پیش‌بینی 6 سال است که نیازمند مشارکت همگانی، تبلیغات گسترده و مشارکت خیران است و می‌توان از ظرفیت خیران استان فارس برای تولید برنامه‌های با موضوع احمد بن موسی (ع) استفاده کرد.

قائم مقام صداوسیمای استان فارس با اشاره به برنامه‌های صداوسیمای فارس در دهه کرامت افزود: باید با کار رسانه‌ای عنوان سومین حرم اهل بیت را بیش از گذشته پر رنگ کرد و با تولید برنامه‌های مختلف این مهم را تحقق بخشید.

حقایقی با اشاره به برنامه‌های سال گذشته صداوسیما در دهه کرامت خاطرنشان کرد: صدا و سیمای مرکز فارس در دهه کرامت سال گذشته 37 عنوان برنامه به مدت 46 ساعت در حوزه سیما، 34 عنوان برنامه به مدت 45 ساعت در حوزه صدا و در حوزه خبر 152 عنوان خبر را تهیه کرد.

وی با بیان اینکه امسال رویکرد صداوسیما تولید برنامه‌های زنده با همکاری حرم احمدی و محمدی(ع) است، تصریح کرد: ارتباط زنده با شبکه‌های سراسری، پوشش جشنواره رضوی، نمایش‌های رادیویی و ویژه برنامه امین ولایت از جمله برنامه‌های امسال است.

قائم مقام صداوسیمای مرکز فارس با تاکید بر افزایش مشارکت مردم در گرامیداشت دهه کرامت بیان کرد: هیئت‌های مذهبی ظرفیت خوبی برای برگزاری مردمی برنامه‌های این دهه است که باید از این ظرفیت استفاده شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها