امام جمعه دره شهر گفت: پرداخت بموقع مالیات قدم بزرگی در راه تحقق اقتصاد مقاومتی، عدم وابستگی به نفت و پیشبرد اهداف اقتصادی دولت است.
کد خبر: ۸۷۰۷۳۰۳
|
۱۹ تير ۱۳۹۵ - ۰۷:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از سیمره خبر، حجت الاسلام "محمدجواد قنبر بیگی" امام جمعه دره شهر در خطبه های نماز جمعه این هفته ضمن تقدیر از حضور مردم در نماز عید فطر گفت: حضور پرشور مردم روزه دار در این مراسم معنوی برگ زرینی افتخارات این شهرستان افزود.

وی اظهار کرد: باید با برنامه ریزی مناسب زمینه حضور مردم را در اینگونه مراسمات فراهم کنیم.

قنبر بیگی در ادامه به سالروز تخریب قبور ائمه بقیع اشاره کرد و افزود: در تمامی دورانها دشمنانو به خصوص وهابیون با تجاوز به بارگاه معصومین رذالت و خاری خود را همگاننشان دادند.

وی تصریح کرد: وهابیت شیعیان را به دلیل قائل بودن توسل، شفاعت، زیارت و نماز بر اهل قبورمشرک می دانند در صورتی که در ایات قران و برخی روایات اهل سنت این مسئله تایید شده است.

خطیب نماز جمعه دره شهر یادآور شد: نماز خواندن پیامبر زمان معراج در بیت لحم، ساخت مسجد در محل اصحاب کهف، مراسم صفا و مروه، نماز گذاردن حجاج در مقام ابراهیم، اقاامه 50 سال نماز توسط عایشه در کنار قبر پیامبر اسلام(ص) و در خواست شیخین برای دفن در این محل خود نشانگر مقدس بودن برخی مکانها به شرافت حضور بزرگان در این مکانها است.

وی با بیان اینکه وهابیت ادامه دهنده راه ابن تیمیه است، افزود: این فرقه خود را تنها مسلمانان و موحدان دنیا می دانند و بقیه از نظر انها مشرک و بی دین هستند که این خود نمونه کامل نفاق است.

امام جمعه دره شهر در ادامه به هفته مالیات اشاره کرد و خاطرنشان کرد: پرداخت بموقع مالیات قدم بزرگی در راه تحقق اقتصاد مقاومتی، عدم وابستگی به نفت و پیشبرد اهداف اقتصادی دولت است.

وی اضافه کرد: اگر در این راه قدم برداریم می توان در ده سال بعد به دلیل ذخیره نفت حرف اول را در جهان اقتصاد بزنیم.

حجت الاسلام قنبر بیگی در ادامه با اشاره به موضوع برجام گفت: در توافقات هسته ای قرار بود معاملات بانکی آزاد شود اما طرف مقابل باز هم در این راه بدعهدی کرد.

وی تصریح کرد: امریکا و هم پیمانانش در جدیدترین دبه خود به بهانه واهی حمایت ایران از تروریست و سخنان سید حسن نصراله روابط بانکی را منوط به دسترسی به اطلاعات بانکهای ایرانی کرده اند.

قنبر بیگی یادآورشد: اگر دولتمردان این کار را قبول کنند کار نسنجیده وغیر قابل جبرانی را در حق ملت ایران انجام داداند.

وی همچنین حقوقهای نجومی نیز اشاره کرد و افزود: شاید تعداد این افراد کم باشد اما همین مقدار نیز برای نظام جمهوری اسلامی عیب بزرگی است.

خطیب نماز جمعه دره شهرخاطرنشان کرد: امیدواریم برخورد جدی و قاطع با این افراد در گیر دار کارهای اداری فراموش نشود.

امام جمعه دره شهر خطاب به کسانی کسانی که فیش حقوقی خود را در فضای مجازی منتشر کرده اند، گفت: برخی با اینکار انگار جهاد کرده اند در صورتی که این دستمزد خدمت به مردم است و نباید بر سر آنها منت گذاشت.

ارسال نظرات