خبرهای داغ:
استادحوزه گفت: اگر ما بتوانیم معنویت حاصل شده در ماه مبارک رمضان را در طول سال تداوم ببخشیم، توانسته ایم جامعه را در مسیر سعادت حرکت دهیم.
کد خبر: ۸۷۰۷۲۴۷
|
۱۸ تير ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، حجت الاسلام و المسلمین محمدباقر تحریری با اشاره به مطلب فوق ابراز داشت: البته تحقق این هدف در سایه ممارست بر کنترل هوای نفس، توبه حقیقی و رعایت تقوای الهی در همه حالات میسر می شود و باید افراد جامعه در این مسیر باشند تا انشاالله طعم حقیقی بندگی را بچشند.

وی همچنین افزود: گرچه با فرارسیدن عید سعید فطر، سفره پرتنعم ماه مبارک رمضان جمع شده است، اما همیشه در رحمت الهی و باب توبه به سوی بندگان باز است و ما باید از هر فرصتی برای جبران خطاها و اشتباهات گذشته خود استفاده کنیم.

وی اضافه کرد: البته حقیقتاً باید گفت که خوشا به سعادت کسانی که بهترین نعمت ها را برای خود در این مهمانی بزرگ الهی جمع آوری کرده و توانستند نمره قبولی را دریافت کنند.

حجت الاسلام و المسلمین تحریری همچنین با بیان این که ما به برکت انس با قرآن کریم و دعا و مناجات و به خصوص توبه در ماه رمضان، به معنویتی دست یافته و هرچه بیشتر به خدای متعال نزدیک شده ایم، گفت: از این حیث چقدر خوب و بجاست که پس از ماه مبارک رمضان نیز به مناسبت های مختلف شاهد برپایی مجالس قرآنی و دعا و مناجات خوانی باشیم چرا که ما برای پاک ماندن و دوری از گناهان همیشه نیازمند وعظ و نصیحت و دعا و قرآن هستیم.

وی افزود: بدون تردید راز و رمز رستگاری و دست یابی به سعادت حقیقی، رعایت تقوا در همه حالات و شرایط و استقامت ورزیدن در برابر وسوسه های شیطانی و هوای نفس است.
ارسال نظرات