خبرهای داغ:
رضا مردی فرنگی کار نوجوان قمی با قبول شکست در دیدار پایانی وزن ۵۴ کیلوگرم نائب قهرمان رقابت‌های کشتی فرنگی نوجوانان آسیا در چین تایپه شد.
کد خبر: ۸۷۰۷۲۴۵
|
۱۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، رضا مردی با کسب سه پیروزی متوالی در رقابت‌های قهرمانی کشتی فرنگی نوجوانان قاره کهن در چین تایپه راهی دیدار پایانی و فینال وزن 54 کیلوگرم شده بود اما در این دیدار در یک کشتی سخت و نفس‌گیر با نتیجه یک‌بریک مقابل کشتی‌گیر قرقیزستانی شکست را پذیرا شد و مدال نقره را به گردن آویخت.

رضا مردی درحالی‌ که اولین حضور خود را در یک میدان برون‌مرزی در رقابت‌های قهرمانی آسیا تجربه می‌کرد با توجه به قرعه‌ که خود در زمان وزن‌کشی انتخاب کرده بود در موقعیتی مناسب در جدول قرار نگرفت و در دور اول به مصاف کشتی‌گیر سرسخت هندی رفت.

مصاف با حریف هندی برای مردی آسان نبود اما سرانجام وی در این دیدار با ارائه مبارزه‌ جسورانه توانست این کشتی‌گیر سرسخت را با نتیجه 2-1 از پیش رو بردارد و راهی مرحله بعد شود.

در ادامه مردی در دور دوم با نتیجه هشت بر صفر و با کسب امتیاز عالی حریف ازبکستانی صمد بیک اورالوف را مغلوب کرد و بدین ترتیب در جمع چهار نفر برتر آسیا قرار گرفت و راهی مرحله نیمه‌نهایی شد.

وی در رویاروی سوم خود در رقابت با کشتی گیران قاره کهن در سالن دانشگاه ورزشی شهر تایچونگ کشور چین تایپه مقابل هونگ ماکز کشتی‌گیری از کشور تایلند حاضر شد و توانست با امتیاز عالی 9 بر صفر و این حریف خود شکست دهد و یک پای فینال وزن 54 کیلوگرم شود.

حریف مردی در دیدار فینال کشتی‌گیری از کشور قرقیزستان بود که مبارزه وی با این کشتی‌گیر کشتی بلد گره خورد و سرانجام با نتیجه یک‌بریک مغلوب این حریف قرقیزی شد و سکوی نائب قهرمانی و مدال نقره آسیا را به گردن آویخت.
ارسال نظرات