تکرار/ سردار نقدی در همایش جهادگران رضوی:

صاحبان فیش های نجومی انصاف و وجدان را فراموش کرده اند/ گروه‌های جهادی مشکلات اقتصادی محرومان را ضربتی رفع کنند

مسئول سازمان بسیج مستضعفین کشور به خودکفایی محرومان تاکید کرد و گفت: با این اقدام نیازشان به ما کمتر می‌شود.
کد خبر: ۸۷۰۷۲۰۲
|
۱۸ تير ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، سردار محمدرضا نقدی عصر امروز در همایش جهادگران رضوی که با حضور بیش از 400 نفر از نخبگان و جهادگران سراسر کشور در مرکز نمایشگاه ها و همایش های آستان قدس رضوی برگزار شد، اظهار داشت: قدم برداشتن در راه رسیدن به رضایت خدا و اهل بیت(ع) یکی از مهم ترین رسالت های بسیج است و هدف ما امروز از این گردهمایی این است که حرکت جهادی خود را با  نام امام رضا (ع) برداریم.
 
وی تاکید داشت: اردوهای جهادی باید تاثیرات فرهنگی زیادی برای افراد منطقه و جامعه ایجاد کند و ارزش‌ها را باید ابتدا باید در وجود خودمان نهادینه کنیم و سپس ان را در میان محرومان برای تعالی و رشد جامعه تعمیم دهیم.
 
سردار نقدی مدینه فاضله را در ایجاد یک جامعه جهادی عنوان کرد و افزود: کشورمان زمانی  به تعالی می‌رسد که این روحیه جهادی در همه عرصه‌ها حاکم شود.
 
وی احیای اقتصاد روستایی را مهم‌ترین وظیفه گروه‌های جهادی برشمرد و گفت: گروه های جهادی محرومیت‌ها و مشکل اقتصادی روستاها را باید به شکل ضربتی حل کند.

مسئول سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به دریافتهای نجومی توسط مدیران ارشد کشور یادآور شد: این افراد وجدان و قانون را فراموش کرده‌اند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین ‌خاطرنشان کرد: الگوسازی برای منش و رفتار سرنوشت‌ساز است، در واقع ارزش‌ها را ابتدا باید در وجود خودمان نهادینه کنیم و سپس در میان محرومان برای تعالی و رشد جامعه تعمیم دهیم.
 
وی با بیان اینکه گروه جهادی را نباید مختص به نام و نشان کنیم بلکه بایستی این تفکر نهادینه و ماندگار شود.
 
نقدی در ادامه با معضل حاشیه شهرها اشاره کرد و افزود: جهادگران باید مشکلاتی را که سبب مهاجرت مردم از  شهرها و روستاهای به حاشیه کلان شهرها شده است را ریشه‌یابی و درصدد رفع آن برآیند.

سردار نقدی خاطرنشان کرد: امروز رفع مشکل حاشیه‌نشینی یکی از بزرگترین کارهای گروه‌های جهادی است و باید ریشه یابی شود که این افراد چه مشکلاتی در روستای خود داشته‌اند که مهاجرت کرده‌اند و سپس برای حل آن مشکل اقدام کنند.

رئیس سازمان بسبج مستضعفین تصریح کرد: با توجه به تعطیل شدن تعداد زیادی واحدهای تولیدی و صنعتی از سال جاری گروه‌های بسیجی صنعتی فعال شده اند تا برای سروپا کردن صنعت‌های خوابیده مناطق محروم اقدام کنند.

وی در پایان به خودکفایی محرومان تاکید کرد و گفت: با این اقدام نیازشان به ما کمتر می‌شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها