علی اشرف خانلری
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان تهران مطرح کرد:
خبرگزاری بسیج: مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان تهران با بیان اینکه دشمن و عوامل کدخدا پذیر داخلی عزم خود را برای مقابله با انقلاب جزم کرده اند، افزود: جامعه نخبگان کشور باید با هوشیاری، بصیرت، آگاهی و با حضور انقلابی در صحنه از رهبری عزیز و دستاوردهای انقلاب دفاع کنند.
کد خبر: ۸۷۰۷۱۸۹
|
۱۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۷

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج به نقل از بسیج دانشجویی سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران، مجید درویشی با اشاره به صحبتهای اخیر اریک شولتز سخنگوی کاخ سفید مبنی بر اینکه« اگر ایران خواستار دسترسی به بازارهای بین المللی است باید دست از حمایت مالی حزب الله دست بردارد.» گفت: این گفته سخنگوی کاخ سفید درست زمانی مطرح می شود که چند اتفاق مهم در این مدت کوتاه افتاده است، ارسال نامه وزرای خارجه 5+1 به همراه خانم موگرینی در اردیبهشت ماه به ایران است که طی آن نامه، به ایران اعلام شده است که 5+1 در خصوص برجام به تمام تعهدات خودش عمل کرده و اگر ایران می خواهد به موارد بیشتری دست پیدا کند باید امتیازات بیشتری را در حوزه پولشویی، موشکی وتروریسم بدهد.

    در حوزه تروریسم به زعم آنها حزب الله، انصارالله و حشدالشعبی عراق است و در حوزه پولشویی و دو حوزه موشکی و حمایت از حزب الله و انصارالله که مصالح کلان نظام است و دولت در آن اختیار زیادی ندارد، اما در حوزه پولشویی اتفاق جالبی که طی یکی دو ماه گذشته افتاده- سفر آقای سیف به اروپا برای شرکت در اجلاس بازرگانان ایرانی و اروپایی بود که تقریبا همه خبرگزاری ها و رسانه ها و جامعه نخبگان کشور به سادگی از کنار آن گذشتند. اما در حاشیه این اجلاس کارگروهی تشکیل می شود که طی آن کار گروه ایران می پذیرد که تحت عنوان استاندارد سازی نظام بانکی کشور، نرم افزاری درسیستم های مالی کشور نصب شود که تمام تراکنش های مالی ایران برای جلوگیری از پولشویی و کمک به تروریسم( شما بخوانید کمک به حزب الله، انصار الله، جبهه مقاومت و...) کاملا رصد نمایید، گویی بعد از کار گذاشتن دوربین در تمام تاسیسات هسته ای اکنون نوبت کارگذاشتن دوربین در کلیه بانک های کشور است- متاسفانه رییس بانک مرکزی این موضوع را پذیرفته است حال با گذاشتن این مقدمات در کناراین سخن آقای سخنگو حکایت از وقوع بی سر وصدا و آرام برجام 2 و3 در کشور است. پروژه های برجام 2و3 و 4 که مقام معظم رهبری در سخنان نوروزی خود آنها را تقبیح کردند و با روح اصول پنج گانه روحیه انقلابی که مقام معظم رهبری آن را در حرم حضرت امام(ره) به صورت شفاف مطرح کردند و هیچ کس هیچ خدشه ای برآن نمی تواند وارد کند. لذا مسئولین باید پاسخگو باشند که چگونه است که علیرغم تاکیدات مکرر مقام معظم رهبری اما همچنان روند سلطه پذیری به هر قیمتی در کشور در حال انجام است و هیچ کس نیز پاسخگو نیست. جامعه دانشگاهی حق دارد بداند چرا مو به مو نظریات و برنامه های اندیشکده های امریکایی در مورد ایران در حال اجرا است و کمال همکاری با آنها می شود. اما هیچ واکنشی از سوی مجلس، شورای امنیت ملی و جامعه نخبگان کشور نشان داده نمی شود.

در فروردین ماه سال 1394 موسسه تحقیقات سیاست خارجه آمریکا می گوید: در دولت اوباما روی این مساله شرط بندی کرده است که ایران تا آن زمان( پایان توافق) جامعه پذیر شده باشد و از یک خرابکار خطرناک و انقلابی به شریکی میانه رو وسازنده در مسایل بین المللی تبدیل شده باشد و دلیل آن نیست که این کشور اینگونه پیش خود محاسبه می کند که منافعی که از مشارکت کامل در جامعه بین الملل بدست خواهد آورد بیش از منافعی است که از دنبال کردن یک سیاست خارجی انقلابی بدست خواهد آورد.

با این همه تفاسیر آنچه مشهود است دشمن و عوامل کدخدا پذیر داخلی آن، عزم خود را برای به تاراج بردن دستاوردهای مردم و انقلاب و پایمال کردن خون هزاران شهیدی که برای همین آرمانها جان خود را تقدیم انقلاب کردند جزم کرده و لازم است جامعه نخبگان کشور با هوشیاری و بصیرت و آگاهی و با حضور انقلابی در صحنه در دفاع از رهبری عزیز انقلاب و دستاوردهای انقلاب حضور داشته و از پیشرفت بیشتر کشور در این حوزه جلوگیری کنند.

 

 

 

ارسال نظرات