خبرهای داغ:
امام جمعه موقت ملایر:

بی‌حجابی پاسخ مثبت به تهاجم فرهنگی دشمنان است

امام جمعه موقت ملایر گفت: بی حجابی و بی بند وباری پاسخ مثبت به تهاجم فرهنگی دشمنان بوده و عدم اهمیت به این امر بی‌اهمیت دانستن اسلام است.
کد خبر: ۸۷۰۷۱۷۶
|
۱۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، حجت‌الاسلام عبدالله مقدسیان در خطبه‌های عبادی، سیاسی این هفته نماز جمعه ملایر با اشاره به در پیش بودن هفته حجاب و عفاف اظهار داشت: با توجه به قانون کشف حجاب توسط رضا شاه و مقاومت ایرانیان در برابر این قانون از 19 تا 24 تیر ماه را به عنوان هفته عفاف و حجاب نامگذاری کرده اند.

ویریشه بسیاری از معضلات جامعه را نبود حجاب اسلامی در جامعه دانست و بیان کرد: یکی از اهداف تهاجم فرهنگی غرب در ایران بی حجابی و بی ارزش کردن حجاب در بین جوانان ایرانی بوده است.

امام جمعه موقت ملایر افزود: بی حجابی و بی بند وباری پاسخ مثبت به تهاجم فرهنگی دشمنان بوده و عدم اهمیت به این امر بی اهمیت دانستن اسلام است.

وی با اشاره به نقش نهادهای فرهنگی در ترویج امر عفاف و حجاب بیان کرد: روحانیون، دانشگاهیان، رسانه ها و مسئولین فرهنگی در ترویج هر چه بیشتر و آگاه سازی خانواده ها باید تلاش کنند.

مقدسیان با تقدیر از حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز قدس بیان کرد: ملت ایران با حضور گسترده در این روز بار دیگر نشان دادند که همواره پیرو خط امام و رهبری بوده و در این مسیر حرکت خواهند کرد و از مظلومان دفاع می کنند.

وی با با اشاره به سخنان امام خمینی(ره) در خصوص اسرائیل افزود: اگر همه مسلمان جهان با هم متحد شوند به راحتی میتوانند این غده سرطانی را از روی زمین محو کرد.

امام جمعه موقت ملایر گفت: اسرائیل و همدستانش هدفشان نابودی اسلام است و امروز فلسطین را نشانه گرفته تا بتوانند به هدف شوم خود دست پیدا کنند.

وی با اشاره به جانفشانی شهدای مدافع حرم در آنسوی مرزها بیان کرد: آرامش و امنیت کشور ما مدیون جانفشانی های شهدا در طول دوران بوده و امروز نیز شهدای مدافع حرم برای دفاع از قرآن و اسلام و امنیت کشور در خارج از مرزها می جنگند.

مقدسیان با اشاره به پایان ماه رمضان بیان کرد: مومنان سعی کنند در راه تقوا قدم برداشته تا بتوانند طاعات و عبادات خود را در این ماه مبارک حفظ کنند.

وی با اشاره به آیات و روایاتی بیان کرد: همه ما باید کارهایمان را برای رضای خدا انجام داده و مسئولین در رسیدگی هر چه بیشتر به محرومین تلاش کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار