فرمانده حوزه مقاومت بسیج خواهران فاطمیه (س) آستارا:
فرمانده حوزه مقاومت بسیج خواهران فاطمیه (س) آستارا گفت: رعایت حجاب و عفاف موجب سلامت فردی، اجتماعی و مصونیت خانواده ها از خطر ابتذال، اضمحلال و فروپاشی می‌شود.
کد خبر: ۸۷۰۷۱۰۳
|
۱۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۵

زهرا نوشینی، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان، با اشاره به شعار هفته حجاب و عفاف تحت عنوان «حیا، عفت، غیرت؛ حافظ حریم خانواده»، اظهارکرد:رعایت حجاب و عفاف موجب سلامت فردی، اجتماعی و مصونیت خانواده ها از خطر ابتذال، اضمحلال و فروپاشی می‌شود.

وی با اشاره به روز شمار هفته عفاف و حجاب، افزود: ۱۹ تیر روز حجاب، عفاف تاج بندگی و میراث انبیاء الهی، ۲۰ تیر حجاب و عفاف، سیره نبوی و سبک زندگی اسلامی ایرانی،۲۱ تیر حجاب، عفاف و هویت اسلامی و خودباوری ملی، ۲۲ تیر حجاب و عفاف، بهداشت و سلامت روان، شادی و نشاط اجتماعی، ۲۳ تیر حجاب و عفاف، امنیت اجتماعی، احترام به قانون و حقوق شهروندی، ۲۴ تیر عفاف و حجاب، اقتصاد مقاومتی، تولید و مصرف داخلی و ۲۵ تیر حیا، عفت و غیرت، حافظ حریم خانواده نامگذاری شده است.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج خواهران فاطمیه (سلام الله علیها) شهری آستارا با تشریح برنامه های هفته عفاف و حجاب در شهرستان آستارا از ۱۹ تا ۲۵ تیر ماه، تصریح کرد: برپایی نمایشگاه عفاف و حجاب در ساحل سفیر امید، برگزاری کارگاه آموزشی سبک زندگی اسلامی، اردوی یکروزه شورای حوزه، برگزاری مسابقات ورزشی داخل سالن در بین شورای حوزه و پایگاه های مقاومت بسیج، نشست تربیت و تعالی حوزه ای و برگزاری نشست بصیرتی در مورد عفاف و حجاب و اقتصاد مقاومتی از جمله برنامه‌های پیش بینی شده در این هفته است.

وی شرکت بانوان محجبه در آیین عبادی و سیاسی نماز جمعه، تجلیل از دختران محجبه، پیاده روی خواهران، ارسال پیامک به مناسبت هفته عفاف و حجاب و تهیه بروشور را از دیگر برنامه های هفته عفاف و حجاب در آستارا عنوان کرد.

نوشینی از برگزاری اجتماع ملی مدافعین حریم خانواده در ساحل سفیر امید این شهرستان خبر داد و گفت: این اجتماع بزرگ روز دوشنبه (۲۱ تیر) با حضور بانوان محجبه راس ساعت ۲۱ شب برگزار می‌شود و حجت الاسلام کاظم حافظ نیا، امام جمعه آستارا و ولی داداشی نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی سخنران این اجتماع است.

ارسال نظرات