فرمانده پایگاه بسیج شهرک ایثارگران منجیل:

فعالیت در جبهه جنگ نرم مهمترین هدف برنامه های بسیج است

فرمانده پایگاه بسیج شهرک ایثارگران منجیل با بیان اینکه فعالیت در جبهه جنگ نرم از جمله اهداف برنامه های بسیج است، ادامه داد: در همین راستا گفتگوی چهره به چهره با مردم شهرک ایثارگران به منظور آگاهی بخشی آسیب های ماهواره انجام گرفت.
کد خبر: ۸۷۰۷۱۰۲
|
۱۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از رودبار، عبدالرضا مقدس فرمانده پایگاه بسیج شهرک ایثارگران از فرماندهان جوانی است که با همت جهادی در سنگر جبهه فرهنگی و جنگ نرم توانست عنوان پایگاه نمونه استان گیلان را در جشنواره مالک اشتر کسب نموده و مفتخر به دریافت لوح یادبود و سپاس از دستان سردار عبدالله پور فرمانده سپاه قدس استان گیلان شد.

فرمانده پایگاه نمونه استان گیلان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از رودبار، ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات مومنین روزه دار، اظهار کرد: پایگاه مقاومت بسیج شهرک ایثارگران متشکل از نیروی بسیجی جوان و کار آمد از پایگاه های فعال شهرستان رودبار است.

عبدالرضا مقدس، با بیان اینکه فعالیت در جبهه جنگ نرم از جمله اهداف برنامه های بسیج است، ادامه داد: در همین راستا گفتگوی چهره به چهره با مردم شهرک ایثارگران به منظور آگاهی بخشی آسیب های ماهواره انجام گرفت.

وی یادآور شد: پس از این آگاهی بخشی ۶۰ نفر از شهروندان به صورت اختیاری دستگاه ماهواره خود را به پایگاه بسیج تحویل دادند که این اقدام پایگاه موجب تشویق از سوی مسئول فرهنگی سپاه قدس گیلان گردید.

فرمانده پایگاه بسیج شهرک ایثارگران از تشکیل ۱۲ حلقه صالحین فعال در این پایگاه خبر داد و گفت: راه اندازی ۱۲ حلقه صالحین فعال در رده های سنی مختلف از نونهال تا پیشکسوت و انتخاب حلقه ی صالحین پایگاه به عنوان حلقه ی برتر شهرستان رودبار و کاندیدای حلقه ی برتر استان در سال جاری از جمله اقدامات این پایگاه است.

وی، تشکیل دو تیم فوتسال و کاراته به نام پایگاه شهرک ایثارگران را از دیگر اقدامات انجام گرفته عنوان نمودو افزود: توجه به مقوله ورزش جوانان را علاوه بر غنی سازی اوقات فراغت از بسیاری از انحرافات جلوگیری می کند.

مقدس، انجام مراسمات انقلابی، فرهنگی، مذهبی و جشن های ائمه اطهار را از دیگر برنامه های پایگاه برشمرد و گفت: برنامه های مذهبی با استقبال و حضور پرشور مردم برگزار می شود.

وی تصریح کرد: تمام اقدامات و کسب افتخارات را مدیون شورای پایگاه جوان و فعال هستیم که با تاسی از فرامین مقام معظم رهبری در راستای تحقق فرمایشات حضرت آقا در حال فعالیت هستند.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهرک ایثارگران از نوسازی و احداث ساختمان جدید پایگاه بسیج خبر داد و گفت: پایگاه مقاومت بسیج به همت و تلاش فرماندهی سپاه رودبار در حال احداث است.

وی احداث ساختمان پایگاه بسیج را در اجرای برنامه های فرهنگی و مذهبی مهم ارزیابی کرد و گفت: بسیج شهرک با همکاری هیئت ریحانه الحسین(ع) توانسته است جانی دوباره به برنامه های مذهبی شهرک بدهد.

مقدس، حمایت از برنامه های مذهبی را خواستار شد و گفت: پیش از تشکیل این هییت برنامه های مذهبی بسیار کمرنگ بود که با تشکیل این هیئت و حضور جوانان برنامه های شاخصی از جمله ایام فاطمیه، مناسبت های مذهبی و ادعیه برگزار و درحال برگزاری است.

وی در انتها از کم لطفی و سنگ اندازی های بعضی از افراد که مانع فعالیت بسیج و جوانان در امور مذهبی می شوند گلایه کرد و گفت: جذب جوانان به برنامه های مذهبی و جلوگیری از انحراف جوانان از تاکیدات مقام معظم رهبری است کسانی که در امور بسیج سنگ اندازی می کنند و نمی گذارند که شهرکی که دارای قشر عظیمی از جوانان است به سمت احیای برنامه های فرهنگی پیش برود یقینا دلسوز مباحث فرهنگی نیستند و دغدغه حفظ ارزشهای انقلاب را ندارند.

وی در ادامه ضمن قدردانی از زحمات بسیجیان و شورای پایگاه جوان و همچنین حمایت های فرماندهی و مجموعه سپاه جهت پیشبرد اهداف و برنامه ها تشکر و قدردانی نمود.

ارسال نظرات