امام جمعه اردکان در خطبه های نماز عید سعید فطرگفت : در کنار رهبر عزیزمان و مسئولین خدمتگزار برای حفظ دستاوردهای انقلاب و خون شهداء تا پای جان ایستادگی خواهیم کرد.
کد خبر: ۸۷۰۷۰۸۸
|
۱۸ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اردکان؛ حجت الاسلام والمسلمین سید اسماعیل شاکر ضمن تبریک فرا رسیدن عید سعید فطر و آرزوی قبولی طاعات و عبادات بندگان خدا در ماه مبارک رمضان با اشاره به روایتی از امام صادق (علیه السلام) گفت : روز عید فطر روز گرفتن جایزه از خداوند است.

وی افزود : ما در ماه رمضان امتحان پس دادیم خوشا بحال آنانکه حرمت این ماه را نگه داشتند و رضایت الهی را جلب کردند.

امام جمعه اردکان اظهار داشت : برخی از صاحبان صنایع و کارخانجات انصافا حرمت ماه رمضان را نگه داشتند و ساعت کار کارگران را تغییر دادند تا بتوانند عبادت کنند که جای تشکر دارد.

وی افزود : بدا به حال آن مسئول و مدیرعامل و سرکارگری که به کارگرانش گفت روزه بخورید جوابش با من . بدا به حال کارگرانی که صاحبخانه را مجبور کردند در روز ماه رمضان برای آنها ناهار درست کنند و بدا به حال آن مسئولی که در مقابل روزه خواری علنی سکوت کرد و اقدامی انجام نداد.

حجت الاسلام والمسلمین شاکر گفت : دقت شود تا یادگارهای ماه رمضان مانند انس با قرآن ، رفت و آمد به مسجد ، سحر خیزی ، نماز اول وقت ، ترک اعتیاد ، دستگیری از یتیمان و گرفتاران و همکارای با مؤسسات خیریه تمام نشود.

وی در ادامه با بیان موضوع ازدواج جوانان گفت : امروزه یکی از مهمترین کارهای فرهنگی و مبارزه با تهاجم دشمن این است که ما وسیله ازدواج جوانان را به راحتی فراهم کنیم و همه ما موظیم در این راه تلاش کنیم.

امام جمعه اردکان اظهار داشت : من در این تریبون اعلام می کنم از ایده ها و طرح هایی که در این زمینه وجود دارد استقبال می کنیم و آماده هستیم که با یاری خداوند و همت مردم و مسئولین شهرستان در رابطه با ازدواج جوانان قدمی بزرگ برداریم و کاری کنیم که الگویی برای سایر شهرها بشود.

وی گفت : عده ای از دلسوزان در زمینه ترویج ازدواج جوانان مؤسسه هایی تشکیل داده اند که با رعایت همه مسائل شرعی و امنیتی در زمینه حفظ اسرار جوانان و خانواده می توانند به جوانان کمک کنند که از همه مردم تقاضا می کنم با این مؤسسات همکاری کنند.

حجت الاسلام والمسلمین شاکر در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به دیدار دانشجویان با مقام معظم رهبری گفت : ایشان فرمودند ؛ وظیفه شرعی و اخلاقی من این است که تا می توانم بایستم و تا پای جان در مقابل دشمنی های استکبار و دشمنان ایستادگی کنم و وقتی می بینم این همه مؤمن و طرفدار ایستادگی در کشور وجود دارد چه در میان دانشگاهیان و غیر دانشگاهیان اگر کسی دلش سرد هم باشد دلگرم می شود چه برسد به من که دلم گرم است.

وی افزود : ما اولا خداوند را شکر می کنیم که چنین رهبر فرزانه و حکیمی داریم و دوم اینکه به خود یادآوری می کنیم که اکثریت مردم در این کشور آماده ایستادن تا پای جان در راه آرمانهای این انقلاب و اسلام عزیز هستند.

حجت الاسلام والمسلمین شاکر اظهار داشت : عده ای تبلیغ نکنند که مردم خسته شده اند و دیگر توان ندارند در برابر تحریم ها و فشارهای اقتصادی دشمنان صبر کنند.

وی تصریح کرد : ما اعلام می کنیم که در کنار رهبر عزیزمان و در کنار مسئولین خدمتگزار و آنهایی که در راه پر افتخار ملت شریف ایران در مقابل دشمنان تمام قد ایستاده اند ما هم اعلام آمادگی می کنیم که مانند رهبرمان تا پای جان آماده ایستادن و حفظ کردن دستاوردهای این انقلاب عزیز و خون شهداء هستیم.

ارسال نظرات