وزیر نفت بلافاصله پس از ورود به فرودگاه بندرماهشهر به منطقه محل حادثه رفت و از نحوه اجرای عملیات بازدید کرد و پس از آن نیز با حضور وی و استاندار خوزستان جلسه ستاد بحران در ماهشهر برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۰۷۰۸۱
|
۱۸ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج، بیژن نامدار زنگنه با حضور تعدادی از مدیران وزارت نفت در فرودگاه ماهشهر مورد استقبال استاندار خوزستان و عالیپور مدیرعامل مناطق نفتخیز جنوب قرار گرفت.

وی بلافاصله وارد محوطه شرکت پتروشیمی بوعلی سینا و مخزن حادثه دیده شد و پس از بازدید میدانی از حادثه و نحوه فعالیت تیمهای فعال، در جلسه ستاد بحران با حضور استاندار، مقامات استانی و نماینده مردم ماهشهر و عضو کمیسیون انرژی مجلس شرکت کرد.

زنگنه در این جلسه اعلام کرد تا پایان عملیات در بندر ماهشهر حضور خواهد داشت و این شهر را ترک نمی‌کند.

در این جلسه همچنین وظیفه پشتیبانی کامل از نیروهای عمل کننده در عملیات اطفای حریق در ماهشهر به حیدر بهمئی مدیرعامل شرکت ملی حفاری و عادل نژاد سپرده شد تا هرگونه نیاز لجستیکی این نیروها را تامین کند.

همچنین در جلسه ستاد بحران با حضور وزیر نفت، صفی خانی از مسئولان وزارت نفت به فرماندهی عملیات در بندرماهشهر منصوب شد و قرار شد تمامی نیروها با هماهنگی و مدیریت وی وارد عمل شوند.

زنگنه در این جلسه ضمن ابراز تشکر از تمامی افرادی که در این دو روز در عملیات اطفای حریق در پتروشیمی بوعلی سینا زحمت کشیده اند اعلام کرد: باید برای ادامه عملیات مخزن 8001 ابتدا تخلیه شود و پس از تخلیه کامل و با سرعت مخزن توسط امکانات و نیروها به حریق در این منطقه حمله شود.

لازم به ذکر است در جلسه ستاد بحران از حضور خبرنگاران ممانعت شد و اطلاعات مربوط به جلسه توسط برخی مقامات حاضر در جلسه به خبرنگاران منتقل شد.

ارسال نظرات