خبرهای داغ:
سید امیر دانیال‌زاده و حسین صفری دو کاراته‌کای ملی‌پوش ناشنوایان کشور در سانحه‌ دل‌خراش رانندگی در محور قم سلفچگان در دم جان باختند.
کد خبر: ۸۷۰۷۰۲۹
|
۱۷ تير ۱۳۹۵ - ۰۷:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، 9 ورزشکار دعوت‌ شده از سوی کادر فنی تیم ملی کاراته ناشنوایان ایران به‌ منظور شرکت در مسابقات جهانی هنرهای رزمی 2016 از روز سه‌شنبه 8 تیر تمرینات خود را در سالن کاراته ورزشگاه شهدای پنجم مرداد اراک آغاز کرده و تا دیروز سه‌شنبه 15 تیر این تمرینات نیز پیگیری شد.

روز گذشته به‌ عنوان آخرین روز از تمرینات ملی‌پوشان با صلاحدید سرمربی این تیم به کاراته‌کاها چند روزی استراحت داده شد تا زمان و مکان آخرین مرحله از اردوی آماده‌سازی ملی‌پوشان اعلام شود بر همین اساس ملی‌پوشان اراک را به مقصد موطن خود ترک کردند.

اما این پایان کار این ملی‌پوشان نبود و متأسفانه به نیک‌فرجام نیز نرسید و با رخ دادن سانحه رانندگی 2 ملی‌پوش کشور در دم جان‌باخته و یک نفر نیز راهی بیمارستانی در قم شد تا به شرایط جسمی وی رسیدگی شود.

میلاد صادق‌زاده، سید امیر دانیال‌زاده و حسین صفری 3 عضو تیم ملی کاراته ناشنوایان کشور بعد از خروج از اراک با خودرو شخصی خود در محور مواصلاتی اراک قم دچار سانحه‌ رانندگی شده و متأسفانه منجر به داغدار شدن 2 خانواده از این عزیزان شد.

سید امیر دانیال‌زاده قهرمان طلای المپیک 2013 ناشنوایان در بلغارستان و حسین صفری 2 عضو تیم ملی ناشنوایان ایران از جان‌باختگان این حادثه دل‌خراش بودند که جان خود را از دست دادند.

میلاد صادق‌زاده دیگر کاراته‌کای ملی‌پوش است که به‌ عنوان راننده خودرو در این حادثه رانندگی بوده که به دلیل شدت جراحات وارده، وی در حال حاضر در بیمارستانی در قم بستری است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها