معاون اول رئیس جمهور درباره تالاب بین‎المللی میانکاله، اظهار کرد: جلساتی در این زمینه انجام شده است و به هر حال احیای این مجموعه و حفاظت از آن جزو کارهایی است که باید انجام شود.
کد خبر: ۸۷۰۷۰۱۰
|
۱۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،اسحاق جهانگیری عصر امروز در بازدید از حوضچه‌های شماره یک و دو بندر و منطقه ویژه اقتصادی امیرآباد بهشهر، اظهار کرد: بندر امیرآباد در یک‎ سال گذشته با حجم کار و تعداد اسکله‌های زیادی که ساخته، رشد زیادی داشته است.

وی با بیان اینکه بندر امیرآباد در آینده کانون اصلی زیرساخت و توسعه شمال کشور است، افزود: کشورهای اطراف دریای خزر برای ترانزیت کالاهای خود نیاز دارند که از بندری مانند امیرآباد استفاده کنند.

معاون اول رئیس جمهور با اشاره به نیاز جدی روسیه به ایران، گفت: مازندران همه ویژگی‌ها را برای این موضوع در بخش کشاورزی به‌ویژه محصولات باغی و مرکبات دارد و بخش لبنی دارد.

وی ادامه داد: بندر امیرآباد تنها بندر متصل به راه‌آهن سراسری است و اسکله جدید که از کشتی به ریل متصل و بارگیری می‌شود نیز در جای خود مهم است.

این مسؤول با بیان اینکه بخش خصوصی در منطقه ویژه اقتصادی بندر امیرآباد باید با اشتیاق زیادی سرمایه‌گذاری کند، افزود: در مازندران از قدیم محدودیت صنعت و کشاورزی وجود داشت، اما در استان‌های شمالی بحث محیط‌ زیست برای ما مهم است و در عین حال نیز جوانان نیاز به اشتغال دارند و فرصت خوبی برای سرمایه‌گذاری است.

معاون اول رئیس جمهور درباره تالاب بین‎المللی میانکاله، اظهار کرد: جلساتی در این زمینه انجام شده است و به هر حال احیای این مجموعه و حفاظت از آن جزو کارهایی است که باید انجام شود، جلسه‎ای نیز به‎زودی انجام و در آن، حتماً تصمیم گرفته می‎شود تا مشکلات آن حل شود.


انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها