فرامرزی از میزبانی این استان در برگزاری دومین فستیوال بوکس نونهالان کشور خبر داد و گفت: این فستیوال با حضور ۷۴ بوکسور از استان های کشور برگزار می شود.
کد خبر: ۸۷۰۷۰۰۹
|
۱۶ تير ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۴
خبرگزاری بسیج،مرکزی:گروه ورزشی

فرامرز خسروی رئیس هیات بوکس استان مرکزی اظهار داشت: دومین دوره فستیوال بوکس نونهالان کشور به میزبانی اراک از بیستم تیرماه جاری آغاز می شود.

وی بیان داشت: در جلسه هماهنگی این فستیوال که در فدراسیون بوکس با حضور احمد میرزایی دبیر هیات بوکس استان مرکزی و مسئول کمیته فنی فدراسیون برگزارشد، استان مرکزی آمادگی خود را برای میزبانی اعلام کرد که مورد موافقت فدراسیون بوکس قرار گرفت.

رئیس هیات بوکس استان مرکزی اظهار داشت: استان مرکزی که میزبان این فستیوال است خود با شش سهمیه و چهار داور در این مسابقات حضور دارد.

خسروی افزود: همچنین محمود لک و شهرام شاهرخی دو بوکسور پیشکسوت اراکی برای اولین بار در تاریخ بوکس استان مرکزی، به عنوان اعضای کمیته فنی فدارسیون بوکس در کادر فنی بر این مسابقات نظارت دارند.

رئیس هیات بوکس استان مرکزی ادامه داد: این فستیوال از بیستم تیرماه جاری به مدت سه روز با حضور ۷۴ بوکسور از استان های کشور به همراه ۳۲مربی، ۱۵داور و در ۱۸وزن در اراک برگزار می شود.

ارسال نظرات