خبرهای داغ:
امام جمعه کلیبر:

عید فطر نماد وحدت و اوج بندگی است

خبرگزاری بسیج: امام جمعه کلیبر در خطبه های نماز عید فطر این شهرستان عید فطر را نماد وحدت و اوج بندگی عنوان کرد و گفت: در این عید انسان های معتقد و مومن خود را از بار گناهان و آلودگی ها پاک کرده و بندگی خود را در برابر خداوند به نمایش می گذارند.
کد خبر: ۸۷۰۶۹۴۷
|
۱۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، حجت الاسلام سیدحسن موسوی افزود: از ثمرات عید فطر حرکت کردن به سوی پیروزی و توفیق در اثر پاکسازی روح و همچنین نوع دوستی و دستگیری فقراست که موجب ایجاد عدالت نسبی در بین فقیر و غنی می شود.

وی با اشاره به بیداری اسلامی در کشور های منطقه اظهار داشت: آل خلیفه وآل سعود به ابزارهای شیطان برای جامعه مسلمانان تبدیل شده اند و به عنوان عوامل اسرائیل عمل می کنند ولی با بیداری اسلامی که در وجود مردم بحرین و دیگر کشورها اتفاق افتاده و شعله ور شده است جنایت های سردمدران سیم و زر را بی پاسخ نخواهند گذاشت.

حجت الاسلام موسوی خاطر نشان کرد: به برکت همین مناسبت های دینی وحدت مردم ایران غیر قابل نفوذ و شکست است و باید این وحدت در خدمت جامعه هم از لحاظ اقتصادی و هم از نظر معنوی و فکری قرار گیرد.

وی تاکید کرد: وحدت باید در مقابل دشمنان که با همه توان تلاش در شکستن وحدت مردم دارند و به فکر ایجاد فاصله در بین آحاد مردم هستند به عنوان دژی محکم باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها