خبرهای داغ:
خبرگزاری بسیج: فرمانده سپاه مراغه در جلسه کارگروه فرهنگی سیاسی این ناحیه گفت: دشمن درصدد تخریب غیرت و روحیه انقلابی جوانان مومن است.
کد خبر: ۸۷۰۶۹۴۳
|
۱۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، رضا سامی خاطرنشان کرد: وظیفه همه خواص جامعه روشنگری و تبیین فرمایشات حضرت امام خامنه ای(مد ظله العالی ) است اگر غفلت کنند دشمن بر ما غلبه خواهد کرد .

وی ادامه داد: دشمن با مطرح کردن نیروهای ارزشی به عنوان نیروهای تندرو و خشن می خواهد روحیه جهادی و انقلابی آن ها را از بین برده و بی غیرتی و لاابالی را در بین آن ها ترویج دهد .

سامی به گفتمان اسلامی اشاره و بیان کرد: اگر از جامعه غافل باشیم گفتمان جمهوری اسلامی را عوض خواهند کرد و اگر گفتمان عوض شود در واقع ما را سی سال به عقب برگرداندند و این هم بزرگترین و جدی ترین تهدید برای ماست .

وی اظهار داشت: براینجات جامعه تنها راه روشن و واضح تبین فرمایشات حضرت آقا(مد ظله العالی ) برای جامعه است هیچ کس نباید از راهکار کوتاهی کند و اگر کوتاهی کنیم آسیب جبران ناپذیر خواهیم دید.

سامی از مسئولان و خواص جامعه خواست موضوع صحبت ها در تمام مجالس، همایش ها و نشست ها تبیین فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب باشد چراکه تنها نسخهنجات کشور همین بیانات رهبری است.

ارسال نظرات