نماینده ولی فقیه در مازندران:

اقتصاد مقاومتی،فتوای شرعی است / تفرقه مانع پیشرفت جهان اسلام می شود

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: اقتصاد مقاومتی یک فتوی و مساله شرعی است که مومنان باید دقت کنند تا به غیر اکتفا نکنند.
کد خبر: ۸۷۰۶۹۴۲
|
۱۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،آیت الله نورالله طبرسی نماینده ولی فقیه در مازندران در خطبه های نماز عیدسعید فطر در مصلی ساری گفت: نمازگزاران در نماز عید فطر باید ابتدا زکات فطره را بدهد و بعد نماز بخواند.

وی با اشاره به مضامین بلند دعای قنوت نمازعید فطر گفت: بندگان خداوند در این روز بهترین ها را از خداوند می خواهند.

آیت الله طبرسی افلسفه روزه را تقوا دانست و ابراز امیدواری کرد بعد از ماه رمضان نیز مومنان کمتر به دعوت شیطان لبیک گویند.

وی در بخش دوم سخنان خود با اشاره به ظهور داعش و ارتباط سعودی ها با صهیونیست ها گفت: چیزی که امروز پیامبر اکرم را آزار می دهد ضعف، ذلت و پراکندگی مسلمانان است.

آیت الله طبرسی گفت: تمام آنچه که جهان به آن نیاز دارد در اختیار مسلمانان است ؛ منتها تفرقه بین مسلمانان مانع پیشرفت آن ها است.

نماینده ولی فقیه در مازندران با قدردانی از مردم برای حضور در عرصه های مختلف گفت: مردم و مسولان باید اقتصاد مقاومتی را جدی بگیرند تا بتواند سرنوشت خود را تعیین کنند.

وی گفت: اقتصاد مقاومتی یک فتوی و مساله شرعی است که مومنان باید دقت کنند تا به غیر اکتفا نکنند.

ایت الله طبرسی به لزوم‌حضور مردم و مسولان در نمازهای جمعه و جماعات تاکید کرد و گفت: این اجتماعات باید شکل گیرد تا وحدت جامعه اسلامی حفظ شود.

انتهای پیام/


ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار