خبرهای داغ:
امام‌جمعه نهاوند گفت: عید سعید فطر روزدریافت پاداش الهی و آمرزش گناهان و قبولی طاعات و عباداتی است که بندگان مخلص در طول این‌یک ماه انجام دادند.
کد خبر: ۸۷۰۶۹۲۹
|
۱۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، حجت‌الاسلام عباسعلی مغیثی در خطبه‌های نماز عید سعید فطر شهرستان نهاوند با تبریک این عید بزرگ مسلمانان گفت: ماه رمضان فرصت مغتنمی بود برای نزدیک شدن به درگاه خداوند متعال و طلب آمرزش و خوش به حال کسانی که از این فرصت استفاده کردند.

وی اظهار داشت: فرارسیدن عید فطر یعنی جشن گرفتن یک ماه عبادت به درگاه خداوند و شکرگزاری به خاطر برکات ماه مبارک رمضان است.

امام‌جمعه نهاوند افزود: در این ماه مبارک درهای رحمت الهی بر روی بندگان گشوده شده بود و کسانی که از این لحظات استفاده کردند بعدازاین ماه نیز از برکات معنوی آن استفاده می‌کنند.

وی اظهار داشت: در روز عید فطر خداوند پاداش‌های خود را به مردم روزه‌دار می‌بخشد و آن‌ها را مورد رحمت قرار می‌دهد.

مغیثی گفت: عید سعید فطر روزدریافت پاداش الهی و آمرزش گناهان و قبولی طاعات و عباداتی است که بندگان مخلص در طول این‌یک ماه انجام دادند.

وی بابیان اینکه در بعد از ماه رمضان نیز باید نسبت به انجام فرایض دینی توجه شود، عنوان کرد: طلب آمرزش گناهان و انجام واجبات در بعد از ماه رمضان نشان‌دهنده تأثیرات مثبت انجام فرایض دینی در ماه رمضان است.

امام‌جمعه نهاوند افزود: امروز برای کسانی این عید شیرین و لذت‌بخش است که یک ماه به عبادت خدا پرداختند و کسانی که از برکات این ماه استفاده نکردند عید برای انها شیرین نخواهد بود.

وی در پایان گفت: در این ماه مردم علاوه بر عبادت و راز و نیاز اقدامات دیگری مانند کمک به ایتام و نیازمندان، صدقه دادن، تلاوت قران را انجام دادند و هرکس به وسعت توانش از این سفره الهی بهره‌مند شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات