مدیر ستاد اقامه نماز کردستان گفت: از 70 دستگاه اجرایی در زمینه اقامه نماز در استان کردستان ارزیابی عملکرد بعمل آمد که از این تعداد، 15 دستگاه اجرایی اهتمام جدی در رابطه با اقامه نماز داشته‌اند.
کد خبر: ۸۷۰۶۹۲۰
|
۱۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، مهدی طالبی در جلسه شورای اقامه نماز استان کردستان در سنندج با حضور نماینده ولی فقیه و استاندار به تاکیدات خداوند متعال در قرآن کریم بر اقامه نماز در سطح جامعه اشاره کرد و گفت: وظیفه مسوولان در نظام اسلامی اقامه فریضه های دینی از جمله نماز است و همه مسوولان باید در این رابطه جدیت داشته باشند.
او همچنین اقامه نماز، آباد کردن مساجد، فراهم کردن بسترهای لازم برای اقامه نماز در جامعه، افزایش کمی نمازخانه ها، حضور خواص در نمازهای جمعه و جماعت و تحقیق و پژوهش در نماز را مورد تاکید رهبر معظم انقلاب دانست و اظهار کرد: معظم‌له در بیشتر سخنرانی های خود بر اهتمام جدی مسوولان بر اقامه نماز تاکید دارند و ما نیز وظیفه داریم در سطح استان ها این موارد را پیگیری نماییم.
او به ارزیابی عملکرد بیش از 70 دستگاه اجرایی در زمینه اقامه نماز در استان کردستان از سوی ستاد اقامه نماز استان اشاره کرد و گفت: از این تعداد 15 دستگاه اجرایی اهتمام جدی در رابطه با اقامه نماز داشته‌اند که جای قدردانی دارد.
مدیر ستاد اقامه نماز کردستان با بیان اینکه لیست دستگاه هایی که در زمینه اقامه نماز اهتمام داشته اند را اطلاع رسانی می کنیم گفت: جا دارد دستگاه هایی که در این رابطه فعالیت کمتری داشته اند نیز با جدیت فعال شوند و در زمینه ترویج فریضه نماز اقدام جدی کنند.
طالبی از اهتمام ویژه نماینده ولی فقیه و استاندار کردستان در زمینه ترویج نماز قدردانی کرد و اظهار امیدواری کرد در سایه حمایت‌های مسوولان ارشد استان فریضه نماز در سطح جامعه روز به روز بهتر و بیشتر ترویج شود.

ارسال نظرات