خبرهای داغ:
نماینده ولی‌فقیه در استان همدان با بیان اینکه کمک به جبهه مقاومت واجب است، گفت: اگر امروز مدافعان حرم در برابر داعش ایستادگی نکنند، آنها جنگ را به پشت دیوارهای خانه ما می‌آورند.
کد خبر: ۸۷۰۶۸۹۶
|
۱۶ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، آیت‌الله غیاث‌الدین طه‌محمدی صبح امروز در جمع نمازگزاران عید فطر در تپه مصلی با تبریک روز عید فطر با عظمت به حضور امت حزب الله از حضور چشم گیر و باانگیزه مردم دارالمومنین در نماز عید فطر تقدیر کرد.

وی با بیان اینکه این روز مانور با عظمت مردم مؤمن و روزه‌دار است، گفت: عید برای کسانی است که روزه هایشان را خداوند قبول کرده و شب‌های ماه رمضان را قیام و احیاء کرده‌اند.

نماینده ولی‌فقیه در استان همدان با بیان اینکه هر روزی که انسان در آن روز مرتکب گناه نشود آن روز عید است، افزود: تقوا مختص ماه رمضان نیست و باید تقوای ماه رمضان را در طول سال نیز محکم حفظ کنیم و تا ماه رمضان دیگر داشته باشیم.

وی با بیان اینکه روز عید فطر روز مزد و پاداش گرفتن است، ادامه داد: انسانی که تربیت شده مکتب قرآن است و ذره ذره وجودش روزه از گناهان بوده است باید بداند شیطان در کمین است بنابراین باید مراقب باشد.

محمدی با اشاره به حدیثی از امام جواد(ع) که فرمودند «نگه داشتن دستاوردهای فوق العاده ارزشمند سخت‌تر از عمل است»، ابراز داشت: همان گونه که نگه داشتن و حفظ دستاوردهای انقلاب نیز سخت‌تر و سنگین‌تر از انقلاب است.

وی با بیان اینکه روزه‌داری در هوای گرم بسیار مشکل بود، عنوان کرد: باید مراقب باشیم شیاطین با ترفندهای پناه خود اجر و مزد ماه رمضان را از دست ما بیرون نبرند.

نماینده ولی‌فقیه در استان همدان در خطبه دوم نماز عید فطر ضمن سفارش به تقوای الهی تصریح کرد: مردم متدین دارالمومنین و دارالمجاهدین همدان بدانند این مصلی بزرگ در این ارتفاع در قلب شهر همدان مانند نگین می‌درخشد و یک افتخار ماندگار برای این مردم و شهر همدان است.

وی با بیان اینکه سال گذشته به دلیل مشکل مالی دولت از مسئولین تقاضایی در خصوص تکمیل مصلی نداشتیم، گفت: امید است امسال که وضع اقتصادی رو به بهبود است شاهد تکمیل مصلای شهر همدان باشیم تا مردم دچار مشقت نشوند.

محمدی با تقدیر از کسانی که در راستای پیشرفت مصلی همدان کمک کرده‌اند، گفت: امید است با تکمیل این پروژه 40 تا 45 هزار نفر بتوانند تابستان و زمستان نماز عید فطر، این فریضه مهم الهی را زیر سقف و بدون سختی برپا کنند.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به جبهه مقاومت خاطرنشان کرد: امروز فرزندان شما، مدافعان حرم در سوریه، عرق و مناطق دیگر با داعش و اربابان داعش مشغول جنگ هستند.

نماینده ولی‌فقیه در استان همدان با بیان اینکه کمک به جبهه مقاومت واجب است، اظهار داشت: اگر امروز مدافعان حرم در برابر داعش ایستادگی نکنند، آنها جنگ را به پشت دیوارهای خانه ما می‌آورند.

وی با اشاره به شکست داعش در فلوجه افزود: داعش وقتی در فلوجه شکست خورد با بمب‌گذاری در چند نقطه 200 نفر را شهید و 100 ها نفر را زخمی کرد.

محمدی یادآور شد: دشمن با تمام چنگ و دندان به میدان آمده و در سوریه، فلسطین، عراق، ترکیه، افغانستان، لیبی، مصر و سودان جنایت می‌کند و اگر امت اسلام در برابر آنها قیام نکند فاجعه است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات