نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری :

صیانت از بیت المال قابل تحسین است

حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام در خطبه های نماز عید سعید فطر شهرکرد، صیانت از بیت المال را اقدامی قابل تحسین دانشت.
کد خبر: ۸۷۰۶۸۸۴
|
۱۶ تير ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ نماینده ولی فقیه دراستان و امام جمعه شهرکرد، با سفارش نمازگزارن به رعایت تقوای الهی، تأکید کرد: تلاش کنیم پیوندهای اجتماعی بین ما شکل بگیرد.

حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام، با اشاره به سفارش حضرت علی علیه السلام پیرامون " تعاونوا علی البرّ والتقوی" اظهار کرد: در نیکی ها، فضایل و خوبی ها یکدیگر را کمک کنید، مبادا خدای ناکرده در معاصی و گناهان یکدیگر را یاری بدهید.

وی، تعاون و همکاری و همدلی را عامل آبادانی کشور، استان و شهرها دانست و خواستار ترحم بر یکدیگر از سوی آحاد مردم شد.

خطیب نماز عید سعید فطر در شهرکرد، تأکید کرد: همدلی و همکاری، ارزش های دینی را قوت می بخشد و اگر چنین شود، می توان کارهای خیلی بزرگ فکری، فرهنگی و ... را در کشور و استان انجام داد.

وی، در خطبه دوم نماز عید فطر، از اقدام جدی دولت و دستگاه های مختلف در مقابله با حقوق های نجومی تقدیر کرد و گفت: این کار تحسین برانگیز است و مصداق بارز عدالت و صیانت از بیت المال مسلمین است.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام، تأکید کرد: البته این موضوع نشان دهنده آن است، که دولت هرجا بخواهد و اراده کند، توان انجام وظیفه دارد و انتظار است در همه موارد با همین انگیزه ورود داشته باشد و مصالح ملی را در نظر بگیرد.

وی، ورود به میدانهای اقتصاد مقاومتی، عرصه فرهنگ، مبارزه با قاچاق کالا و ... را از انتظارات مردم از مسئولان برشمرد و خواستار پرهیز دولتمردان از در نظر گرفتن منافع حزبی و جناحی شد.

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری ، به دیدار رهبر معظم انقلاب اسلامی با جوانان اشاره کرد و گفت: فرمایشات روشنگرانه مقام معظم رهبری در جمع جوانان، پدرانه، دلسوزانه و بعنوان ناخدای کشتی انقلاب بود و این رهنمودهای جامع و ارزشمند باید مورد توجه همه ما باشد.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام، مطالب بیان شده از سوی جوانان در محضر مقام معظم رهبری را صریح، بی پرده و برخاسته از اراده و آرمان ها دانست و افزود: تقریباً 95درصد این سخنان دغدغه های عموم جامعه است.

وی، در پایان؛ حراست از انقلاب را از عبادت های بزرگ و پراهمیت ترین عبادت دانست و از پدران و مادران و مسئولان خواست بعنوان پاسخ گویان آینده به جوانان، به گونه ای انقلاب را تحویل آنها بدهند که روسفید شوند.

ارسال نظرات