خبرگزاری بسیج: نهادهای حمایتی مراغه، فطریه و کفاره روزه داران این شهرستان را با 12 هزار و 500 پاکت در 118 صندوق جمع آوری می کنند.
کد خبر: ۸۷۰۶۸۲۱
|
۱۵ تير ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، بنابه اعلام دبیرخانه زکات مراغه، تنها دو نهاد حمایتی کمیته امداد امام خمینی(ره)، بهزیستی و یک انجمن حمایت از بیماران سرطانی این شهرستان مجاز به جمع آوری زکات فطریه شهروندان هستند.

این سه نهاد همزمان با عید سعید فطر با استقرار در میادین شهر و محل های برگزاری نماز این روز، فطریه های روزه داران را دریافت می کنند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) مراغه، با اعلام اینکه در سال جاری 9 هزار پاک فطریه توزیع شده، خاطرنشان کرد: در عید سعید فطر 25 پایگاه در سطح شهر و 70 پایگاه روستائی برای جمع آوری فطریه روزه داران فعال خواهند بود..

ایوب هاشمیان یادآوری کرد: در سال گذشته روزه داران این شهرستان به منظور حمایت از نیازمندان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره)، 700 میلیون ریال فطریه پرداخت کرده اند.

شهین صادقی رئیس اداره بهزیستی مراغه نیز در صحبت هایی با بیان اینکه این نهاد از هفته گذشته یک هزار پاک فطریه بین شهروندان توزیع کرده، اظهار کرد: فطریه و کفاره مردم روزه دار این شهرستان با استقرار 21 صندوق از سوی این نهاد در روز عید سعید فطر جمع آوری می شود.

مدیرعامل انجمن حمایت از بیماران سرطانی مراغه نیز گفت: مددکاران این انجمن دو هزار و 500 پاکت بین شهروندان توزیع کرده اند و در دو ایستگاه برای جمع آوری این کمک ها مستقر می شوند.

علی عاشق وطن، افزود: در سال گذشته روزه داران این شهرستان 200 میلیون ریال برای حمایت از این بیماران کمک کرده بودند که همه این مبلغ جهت مداوای این بیماران هزینه شد.

وی ادامه داد: در حال حاضر 188 بیمار سرطانی، شامل 107 خانم و 81 آقا تحت حمایت های این انجمن هستند که 10 نفر از این بیماران چهار تا هشت سال سن دارند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها