اردوهای جهادی شبستر از 22 تیر تا ششم مرداد برگزار می شود

خبرگزاری بسیج: جانشین فرمانده سپاه شبستر در نخستین نشست قرارگاه اردوهای جهادی این سپاه درقالب طرح شهید جعفر جاهد، گفت: اردوهای جهادی امسال متفاوت با سال های گذشته به مدت 15 روز از 22 تیر تا ششم مرداد در روستاهای بخش تسوج از توابع شبستر برگزار می شود.
کد خبر: ۸۷۰۶۸۱۹
|
۱۵ تير ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی،هادی زندیه افزود: این اردوی جهادی با تمرکز و اسکان در روستای غلمانسرای تسوج(اردوگاه) با حضور مسئولان ادارات شبستر و بسیجیان حوزه های محلات و اقشار مختلف برگزار می شود.

وی فعالیت در عرصه های مختلف عمرانی، بهداشتی، کشاورزی، دامپزشکی، ساخت مسکن محرومان، حصار کشی باغات،رنگ آمیزی، زیباسازی و مرمت مدارس، برگزاری کلاس های سبک زندگی، مهارت های اقتصاد مقاومتی و فعالیت های فرهنگی و اجتماعی و.... را از جمله برنامه های این گروه جهادی برشمرد.

زندیه، زدون غبار محرومیت از روستاهای شهر تسوج، تعمیق و گسترش فرهنگ و روحیه جهادیو انقلابی در جوانان و نوجونان و انعکاس عطر و رایحه معنویت و خدمتگذاری بسیج در بین مردم را از اهداف اردوهای جهادی خواند.

وی اظهار امیدواری کرد: با تجمیع امکانات و برنامه ریزی درست و موثر، در جهت تزکیه خود و خدمت به مردم گام های مثبتی برداشته شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها