مجتبی عبداللهی
در پایان ماه مبارک رمضان صورت گرفت/
به گزارش خبرگزاری بسیج ایوان : حجت الاسلام عبداله طالبی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه ایوان در جمع کارکنان تصریح کرد: ماه رمضان فرصت خوبی برای تقویت ایمان و اراده است.
کد خبر: ۸۷۰۶۸۰۲
|
۱۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۹

وی با تأکید برکلام نورانی امام رضا(ع)  که در پاسخ به سوالی در خصوص ایمان فرموده اند: « الإیمان عقد بالقلب و لفظ السان و عمل بالجوارح لایکون الا هکذا» اظهار داشت: ایمان طبق فرمایش حضرت زمانی محقق می شودکه این سه فرایند با هم حاصل شود؛ یعنی پیوند قلبی و اظهار زبانی و عمل به اعضای بدن.

درپایان این مراسم از مجریان، قاریان، اساتید و مربیان دست اندرکار برنامه های ماه مبارک رمضان تقدیر و تجلیل بعمل آمد.

وی افزود: علم صرفاً ایمان را با خود نمی آورد، بلکه فقط دانستن است ( چه باور با آن باشد یا نه)، بلکه آنگاه که جامه عمل برآن پوشیده شود و به زبان بیاید و باقلب پیوند بخورد، ایمان تحقق می یابد.

طالبی در آخر با استناد به آیات و روایات ابراز داشت که ایمان یک درجه از اسلام بالاتر، تقوا یک درجه از ایمان بالاتر و یقین هم یک درجه از تقوا ارجح تر است. براین اساس کارکنان را به ایمان، تقوا و یقین دعوت کرد تا در سایه سار این سه مهم شاهد موفقیت در امورات خویش باشند.

حاج آقا طالبی بهره مندی از سفره قرآن و اهل بیت را خواستار شد و افزود: کلمات قرآن و روایات اهل بیت (س)مایه آرامش و سکینه قلوب و پیش برنده بسوی سعادت اخروی است.

حجت الاسلام طالبی بهره برداری از فیوضیات الهی و سفره پربرکت ماه رمضان را هدیه پروردگار به مسلمین و مؤمنین برشمرد و ادامه داد: پاسداران باید حقیقت ایمان را بر وجود خود متجلی کرده و به باور قلبی برسند. باوری که با بینش خدمتگزاری، پاسداری از انقلاب و آرمانها ترسیم شده است.

ارسال نظرات