علی رام نورایی در گفتگو با «بسیج»:
این بازیگر سینما و تلویزیون گفت: ساخت فیلم و سریال یکی از ابرازهای فرهنگی موثر در کشورمان برای مقابله با تهاجم فرهنگی،جذب مخاطبان و دادن خوراک فرهنگ اصیل و ارزشی کشورمان به آنهاست و قطعا اگر در این زمینه کوتاهی شود، مردم پای ماهواره می نشینند.
کد خبر: ۸۷۰۶۷۹۸
|
۲۰ تير ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۸
امیرنورایی بازیگر سریال «پول کثیف» در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج با اشاره به کاهش فعالیت صداوسیما در ساخت فیلم و سریال گفت: یکی از عمده ترین دلایل بیکاری بایگران، کاهش فعالیت صداوسیما در ساخت فیلم است و کاهش بودجه صداوسیما می تواند یکی از علل مهم برای عدم استقبال از ساخت فیلم های سینمای و سریال های تلویزیونی باشد. 

وی ادامه داد: نیاز است که دولت حمایت جدی از بودجه صداوسیما کند چرا که ما در عصر جنگ رسانه ای به سر می بریم و تعداد شبکه های فارسی زبان برون مرزی آنقدر بالا رفته است که نیاز است با آن مقابله به مثل کرد.

نورایی افزود: ساخت فیلم و سریال یکی از ابراز فرهنگی موثر در کشورمان برای مقابله با تهاجم فرهنگی،جذب مخاطبان و دادن خوراک فرهنگ اصیل و ارزشی کشورمان به آنهاست و قطعا اگر در این زمینه کوتاهی شود، مردم پای ماهواره می نشینند و اگر این رونده ادامه پیدا کند،فرهنگ غربی در فرهنگ اصیل ایرانی سایه خواهد افکند.

این بازیگر سینما و تلویزیون ابراز داشت: ما نیروهای متخصص و کاربلد زیادی در رشته هنر و فیلمسازی داریم که بیکار هستند و در شان آنها نیست که بودجه ای برایشان برای ساخت کارهای فرهنگی و سینمایی نباشد.


ارسال نظرات